تور ویتنام

تور شفق قطبی و شمالگان (روسیه)

تاریخ سفر
تعداد اجرا

اجرای دهم

زمان شروع تور

15 آذر

22 آذر

تورهای خارجی

در حال حاضر

حدود ۱۲ میلیون تومان

هزینه ویزا

هزینه ویزا

130 دلار

هزینه تور

هزینه تور

۱۵۵۰ دلار + هزینه ویزا + هزینه پرواز

خدمات تور
خدمات هتل

اقامت در هتل و ایگلو

۳ شب در هتل ۴ ستاره مورمانسک، ۱ شب در اکولوژ سامی‌ها، ۱ شب در ایگلوهای شیشه‌ای، ۲ شب در هتل ۵ ستاره مسکو
خدمات پروازهای داخلی

پروازهای داخلی

پروازهای داخلی از مسکو به مورمانسک و برگشت

خدمات ترانسفر بین شهری

حمل و نقل های زمینی

حمل و نقل اختصاصی

وعده های غذایی

۱۴ وعده غذایی

۷ وعده صبحانه، 4 وعده نهار، 3 وعده شام

خدمات سورتمه سواری با سگ

سورتمه سواری با هاسکی

خدمات سورتمه سواری با هاسکی

اسنومبیل سواری

خدمات اسنومبیل سواری

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی

بیمه مسافرتی تا سقف ۳۰ هزار یورو

راهنمای فارسی زبان

راهنما فارسی زبان

لیدر همراه در تمامی طول سفر

مکان های گردشگری که قرار است از آنها دیدن کنیم:

برنامه تور شمالگان و شفق قطبی

برنامه تور شمالگان و شفق قطبی

تاریخ سفر: 15 تا 22 آذر 1403

تاریخ سفر: 15 تا 22 آذر 1403

شمالگان نام یکی از پنج مدار مهم زمین است. این مدار، مدار َ۳۳ ْ۶۶ + بر روی زمین است که مرز محدودهٔ قطبی شمال را نشان می‌دهد، جایی که حداقل در یک شبانه‌روز از سال خورشید هرگز غروب نمی‌کند. برای رسیدن به این سرزمین باید به شهر مورمانسک بزرگترین شهر منطقه شمالگان برویم. مورمانسک شهر قهرمان و به پایتخت شفق قطبی معروف است.
از جاذبه های دیگر مدار شمالگان روستای تریبرکا است که به لبه دنیا معروف است؛ روستایی که شمالی ترین نقطه متصل به کره خاکی است و در حاشیه دریای بارنتس و ساحل تخم اژدهاست. هدف اصلی در این تور، شکار شفق قطبی در روسیه می باشد.

روزشمار تور شمالگان و شفق قطبی

روز اول: پنجشنبه 15 آذر (5 دسامبر)

سفر شمالگان ساعت ۵:۳۰ صبح از فرودگاه امام خمینی به مقصد مسکو آغاز میشود و ساعت ۹:۱۵ صبح به فرودگاه مسکو می‌رسیم. استراحتی کوتاه در هتل خواهیم داشت و سپس به میدان سرخ از جاذبه‌هایش بازدید می‌کنیم و در شهر برفی که آماده کریسمس شده است، قدم می‌زنیم. بعد از صرف شام در رستوران روسی، به هتلمان برمی‌گردیم.

بازدید از میدان سرخ مسکو در تور شفق قطبی

روز دوم: جمعه 16 آذر (6 دسامبر)

بعد از صرف صبحانه به فرودگاه می‌رویم. بعدازظهر به مورمانسک بزرگترین شهر منطقه شمالگان می‌رسیم. اتاقهای هتل را تحویل میگیرم و بعد از استراحت، شام را در یکی از بهترین رستوران‌های مورمانسک صرف خواهیم کرد.

روز سوم: شنبه 17 آذر (7 دسامبر)

از کشتی یخ‌شکن هسته‌ای لنین و یادبود آلیوشا که نماد مدافعان مورمانسک است، بازدید می‌کنیم و نهار را در شهر مورمانسک صرف میکنیم و سپس در شهر یخی پیاده‌روی خواهیم داشت، مورمانسک شهر قهرمان است، شهری‌ست که در مقابل هجوم فنلاند مقاومت کرد و گشت زنی در آن حس و حال بسیار جذابی دارد.
* در طول ۵ شب اقامت در مورمانسک، با درنظر گرفتن شرایط منطقه، بهترین شب را برای گشت و مشاهده شفق انتخاب می‌کنیم.

یخ شکن هسته ای لنین - نارون اکوتور

روز چهارم: یکشنبه 18 آذر (8 دسامبر)

به روستای تریبرکا در ساحل دریای بارنتز می‌رویم. تریبرکا در شمالی‌ترین نقطه متصل به کره خاکی قرار دارد و حس و حال بسیار خاص آخر دنیا را دارد. در ساحل تخم اژدها قدم می‌زنیم و در روبروی اقیانوس منجمد شمالی و در مدار 69 درجه کره زمین در انتهای دنیا، تاب سواری میکنیم.

تریبرکا - نارون اکوتور

روز پنجم: دوشنبه 19 آذر (9 دسامبر)

به دهکده سامی ها می‌رویم. نزد خانواده‌ای از این قوم قدیمی رفته و از فرهنگ و آداب و رسوم آنها می‌شنویم، غذای محلی‌شان را تجربه می‌کنیم و به گوزن‌های شمالی غذا می‌دهیم و روز پرخاطره ای را سپری می کنیم. از آنجایی که این اکولوژ زیبا در دل طبیعت بسیار دلنشین است، شب را در کلبه لوکس و مجهز چوبی اقامت می‌کنیم. سورتمه سواری با هاسکی تجربه میکنیم و سپس برای تجربه ای خاص آماده میشویم. تجربه حمام سنتی روس‌ها در یخبندان شمالگان.

روز ششم: سه شنبه 20 آذر (10 دسامبر)

امروز، روز تجربه ای ناب در شمالگان است. بعد از اسنومبیل سواری در یکی از بهترین مناطق مورمانسک به سمت دهکده شفق میرویم و اقامتی متفاوت و خاص را در کلبه‌های شیشه‌ای در سرمای منفی منطقه قطبی، تجربه خواهیم کرد. شانس دیدن شفق از داخل ایگلوهای شیشه‌ای وجود دارد.

شفق قطبی از درون ایگلو شیشه ای - نارون اکوتور

روز هفتم: چهارشنبه 21 آذر (11 دسامبر)

پس از صرف صبحانه به سمت فرودگاه می‌رویم. از منطقه شمالگان خداحافظی می‌کنیم و به سمت مسکو بر‌می‌گردیم. ساعت ۱۹ به مسکو میرسیم. گشتی شبانه در خیابان آربات خواهیم داشت.

روز هشتم: پنجشنبه 22 آذر (12 دسامبر)

پس از صرف صبحانه به سمت فرودگاه حرکت میکنیم و در ساعت ۱۱:۴۵ به سمت ایران پرواز می‌کنیم و به امید خدا در ساعت ۱۶:۲۰ با کوله باری از خاطره و تجربه ناب به ایران می‌رسیم و تور شفق قطبی به پایان می رسد.

  • تماس جهت ثبت نام
  • ثبت نام از طریق تلگرام
  • کانال تلگرام نارون
  • اینستاگرام نارون
× Send