تور ویتنام

narvan logo

بهترین هتل های ریودوژانیرو

بهترین هتل های ریودوژانیرو

بهترین هتل های ریودوژانیرو - نارون اکوتور

فهرست مطالب

اغلب بازدید کنندگان ریو آرزو دارند تا در بهترین هتل های ریودوژانیرو اقامت کنند. ساکن شدن در هتلی در نزدیکی ساحل یکی از بهترین منظره ها را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی می توانید به ساحل دسترسی داشته باشید و همچنین بیشتر هتل های ریودوژانیرو در مناطق ساحلی قرار دارند اما به صرفه ترین انتخاب می تواند در بلوک های دورتر از ساحل باشد. منظره ساحل حداقل ۲۵ درصد هزینه بیشتر را در بر خواهد داشت.

رزرو هتل در قبل از شروع سفر در فصل تابستان ریو (از ماه دسامبر تا مارس) الزامی است. به ویژه قبل از آغاز سال نوی میلادی و کارناوال ریو. اگر با تور برزیل نارون اکوتور سفر کنید، می توانید بدون دغدغه در هتل های عالی ریو اقامت کنید. برای آشنایی با بهترین هتل های ریودوژانیرو با ما همراه باشید.

بهترین هتل های ریودوژانیرو

بررسی بهترین هتل های ریودوژانیرو را با هتل های منطقه ساحلی کوپاکابانا آغاز می کنیم. کوپاکابانا از بهترین سواحل برزیل است و دارای هتل های سوپرلوکس با ویوی ساحلی و امکانات ویژه می باشد. همچنین ساحل همجوارش ایپانما نیز دارای هتل های فوق لوکس و بسیار مجلل بوده و قیمت های بالایی نیز دارند. این مناطق جزوه بهترین جاذبه های گردشگری ریودوژانیرو هستند. علاوه بر هتل های ساحلی و لوکس، به طور گلچین بهترین هتل های ریودوژانیرو را بررسی می کنیم.

بخوانید  سواحل ریودوژانیرو

Copacabana Palace یا قصر کوپاکابانا

کوپاکابانا پالاس هتلی سوپرلاکچری در شهر ریودوژانیرو است و به دلیل اعتبار و تجمل بالای آن به یکی از نمادهای ریو تبدیل شده است. کوپاکابانا پالاس برازنده ترین هتل شهر و بخشی از گرون اورینت اکسپرس است. کوپا دارای اتاق هایی با دکورهای بسیار زیبا و منظره عالی و همچنین استخری برازنده و دو رستوران عالیست. طبقه اداری آن بسیار فاخر است. حتما باید از قبل رزرو شود و دارای خدمات معلولان است.

 

هتل 5 ستاره

آدرس: خیابان آتلانتیک شماره ۱۷۰۲

تعداد اتاق: ۲۲۲ اتاق 

تلفن: ۷۷۷۰-۲۵۴۸

آدرس وبسایت: belmond.com

 

ساختمان هتل کوپاکابانا پالاس - نارون اکوتور

 

استخر هتل کوپاکابانا پالاس - نارون اکوتور

 

اسپا در کوپاکابانا پالاس - نارون اکوتور

 

 

رستوران کوپاکابانا پالاس - نارون اکوتور

 

 

سوییتی در کوپاکابانا پالاس - نارون اکوتور

 

Fairmont Rio

هتل کلاسیک و لوکس فرمونت توسط گروه آکور فرانسوی به طور کامل خریداری شد و در سال ۱۹۹۰ میلادی و توسط این گروه دچار تحول کامل شد تا دارای بالاترین استانداردها باشد.این هتل در سال ۱۹۷۹ میلادی توسط فرانک سیناترا افتتاح شده بود. هتل فرمونت ریو در محلی ویژه در انتهای کوپاکابانا و نزدیک ایپانما قرار گرفته است و از میان قلعه دیدی شگفت انگیز بر روی کوپا دارد. این هتل دارای ۲ استخر بوده و رستورانی منحصر به فرد با نام لپر کاتالان دارد که یکی از بهترین رستوران ها در ریو است. هتل فرمونت دارای خدمات معلولین نیز می باشد.

 

هتل 5 ستاره

آدرس: خیابان آتلانتیک شماره ۴۲۴۰

تعداد اتاق: ۳۸۸ اتاق

تلفن : ۱۲۳۲-۲۵۲۵

آدرس وبسایت: fairmont.com

 

ساختمان هتل فرمونت - نارون اکوتور

 

اسپا در هتل فرمونت - نارون اکوتور

 

سوییت لوکس در هتل فرمونت - نارون اکوتور

 

Excelsior

هتل اکسلسیور یک هتل لوکس در کوپاکانا است که در اواخر سال ۱۹۹۰ به طور کامل توسط گروه هتل های ویندزور بازسازی شد و انتخاب بسیار مناسبی برای سفرهای کاری و یا توریست های تجمل گرایی که نمی خواهند هزینه هتل های بسیار لوکس را بدهند، می باشد. محل قرار گرفتن عالی آن در مقابل ساحل است و در بلوک کوپاکابانا پالاس قرار دارد. هتل اکسلسیور یک استخر کوچک بر روی سقف خود دارد که بسیار زیبا است.

 

هتل 4 ستاره

آدرس: خیابان آتلانتیک شماره ۱۸۰۰

تعداد اتاق: ۲۳۳ اتاق 

تلفن: ۵۸۰۰-۲۱۹۵

آدرس وبسایت: windsorhoteis.com

 

اسپا در هتل ویندزور اکسلسیور - نارون اکوتور

 

اتاق دلباز در هتل ویندزور اکسلسیور - نارون اکوتور

 

JW Marriott

هتل ماریوت یک هتل بسیار مدرن و پیشرفته در ساحل کاپاکاباناست که تمامی انتظارات مشتریان را فراهم می کند بویژه برای مسافران کاری بسیار ایده آل است  این هتل با رای Us Readers و مسافران conde nast به عنوان بهترین هتل آمریکای لاتین انتخاب شده است. یک استخر کوچک در روف و یک مرکز بدنسازی دارد. اتاق های بسیار زیبا و لوکس رو به ساحل دارد که گرانتر از اتاق های معمولی است. و دارای ۲۴۵ اتاق می باشد.

 

هتل 5 ستاره

آدرس: خیابان آتلانتیک شماره ۲۶۰۰

تعداد اتاق: ۲۴۵ اتاق 

تلفن: ۶۵۰۰-۲۵۴۵

آدرس وبسایت: marriott.com

 

هتل ماریوت از بهترین هتل های ریودوژانیرو - نارون اکوتور

 

بام هتل ماریوت - نارون اکوتور

 

سوییت لوکس در هتل ماریوت - نارون اکوتور

 

Miramar Palace

میرامار پالاس از مجموعه هتل های گروه ویندزور است و در انتهای کوپاکابانا قرار دارد. اتاق های هتل دارای منظره زیبای قلعه و قایق های ماهیگیری است. سرویس خدمات بسیار مناسبی دارد. یک کافه در طبقه لابی و یک کافه دیگر در طبقه فوقانی با یک تراس بزرگ دارد . خدمات معلولان نیز دارد. و دارای ۱۵۰ اتاق است .

 

هتل 5 ستاره

آدرس: خیابان آتلانتیک شماره ۳۶۶۸

تعداد اتاق: ۲۴۵ اتاق 

تلفن : ۲۱۹۵-۶۲۰۰

آدرس وبسایت: windsorhoteis.com

 

اسپا در هتل میامار - نارون اکوتور

 

یک سوییت در هتل میامار - نارون اکوتور

 

Hotel Atlantico Praia

هتل آتلانتیکو پرایا یکی از بزرگترین هتل های ریو و اولین هتل پاساژدار دنیا در زمان تاسیس در سال ۱۹۵۰ میلادی بود. مقداری از نظر ساختمان و برخی از خدمات دارای افت شده ولی همچنان اتاق های بزرگش دکوراسیون بسیار زیبایی دارد. همچنین تراس های زیاد و زیبایی دارد و دارای قیمت های مناسبی است . دارای خدمات معلولین نیز می باشد. 

 

هتل 3 ستاره

آدرس: خیابان آتلانتیک شماره ۱۴۵۶

تعداد اتاق: ۶۴ اتاق

تلفن : ۴۱۲۳-۲۵۴۳

آدرس وبسایت: Hotel Atlantico Praia

 

اسپا در هتل آتلانتیکو پرایا - نارون اکوتور

 

اتاق در هتل آتلانتیکو پرایا - نارون اکوتور

 

Porto Bay Rio Internacional

هتل پورتو بی ریو اینترناسیونال هتلی مدرن است که در اواسط دهه ۱۹۹۰ ساخته شد و در سال ۲۰۰۳ مورد بازسازی قرار گرفت و بسیار مورد علاقه مسافران کاری و گردشگران می باشد. مرکز تجاری آن یکی از بهترین مراکز تجاری شهر بوده و اتاق های فاخر آن بسیار ویژه و دارای بالکن رو به ساحل است. هتل هم خانواده آن، پورتو بی گلنژواس در بوزیوس می باشد. استخری بر روی روف دارد و دارای مرکز بدنسازی و رستوران است. 

 

هتل 4 ستاره

آدرس: خیابان آتلانتیک شماره ۱۵۰۰

تعداد اتاق: ۱۱۶ اتاق

تلفن : ۸۰۰۰- ۲۵۴۶

آدرس وبسایت: Porto Bay Rio Internacional

 

اسپا در هتل پورتو بی - نارون اکوتور

 

اتاقی با ویو ساحلی جذاب در هتل پورتو بی - نارون اکوتور

 

Rio Othon Palace & Othon Hotels

ریو اوتون پالاس یکی از پر درخواست ترین هتل ها از طرف گروه های تور مختلف است که تقریبا در تمامی سال پر است. گروه اوتون یکی از بزرگترین و تاریخی ترین گروه های هتل در برزیل است . در کوپاکابانا این گروه ۵ هتل را با درجه بندی مختلف ارائه میکند ۴ هتل به دلیل قرار گرفتن مقابل ساحل بسیار ایده آل بوده و برای جشن پایان سال نو مورد توجه است. اتاق ها به طرز عالی تزیین و دکور شده است. این هتل دارای استخر روی بام و یک اتاق ورزش مناسب است. خدمات معلولین نیز دارد.

 

هتل 4 ستاره

آدرس: خیابان آتلانتیک شماره ۳۲۶۴

تعداد اتاق: ۵۸۶ اتاق

تلفن : ۱۵۰۰-۲۱۰۶

آدرس وبسایت: othon.com

 

اسپای هتل اوتون پالاس - نارون اکوتور

 

اتاق با ویو ساحلی در اوتون پالاس - نارون اکوتور

 

Caesar Park از بهترین هتل های ریودوژانیرو برای مسافرت کاری

هتل سزار پارک یا سوفیتل بهترین هتل ایپانما می باشد. اقامت در این هتل بلند پروازانه و لوکس است و از بهترین هتل های ریودوژانیرو برای اقامت کاری می باشد. زیرا این هتل خدمات پرینتر، فکس و لپتاپ به مسافران ارائه می دهد. اینجا مورد علاقه خانواده های سلطنتی ژاپن ، اسپانیا و سوئد می باشد. سوئیت شاهانه آن ۴۸۸ متر مربع بوده که یکی از بهترین ها در ریو می باشد. اتاق ها بسیار فاخر و وسیع است و خدمات بسیار عالیست.

از نظر مراقبت های شخصی هر میهمان در ساحل بی نظیر بوده و دارای استخر بر روی بام است. صبحانه در طبقه فوقانی با ویو ایپائما و کورکووادو غیر قابل توصیف است. هتل سزار پارک دارای خدمات معلولین نیز می باشد. این هتل توسط گروه آکور خریداری شده و سوفیتل نامیده می شود. در حال حاضر این هتل توسط گروه آکور در حال بازسازی می باشد و خدماتی ارائه نمی دهد.

 

هتل 5 ستاره

آدرس: خیابان ویرا سوتو شماره ۴۶۰

تعداد اتاق: ۲۲۸ اتاق

تلفن : ۲۵۲۵-۲۵۲۵

آدرس وبسایت: accor.com

 

اسپا در هتل سزار پالاس - نارون اکوتور

 

سوییت در سزار پالاس از بهترین هتل های ریودوژانیرو - نارون اکوتور

 

اتاق در هتل سزار پالاس یا سوفیتل - نارون اکوتور

بخوانید  سفر به برزیل | راهنمای کامل (مدارک + ویزا + هزینه + بهترین زمان سفر)

Fasano 

فازانو یک هتل لوکس در ایپانما است و در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد. در زمان افتتاح انتظارات بسیاری از این هتل میرفت و خوشبختانه این انتظارات به ناامیدی تبدیل نشد و یکی از به روز ترین و تخصصی ترین هتل پاساژی که ممکن بود، با یک ترکیب الکترونیکی ذائقه و مد به وجود آمد. این هتل در انتهای ساحل ایپانما قرار دارد.

هتل فازانو یک کافه فوق العاده و یک رستوران دریایی ایتالیایی دارد که در ریودوژانیرو بسیار پرطرفدار هستند. روی پشت بام بالکنی بزرگ و استخر دارد با دیدی شگفت انگیز بر ایپانما که فقط برای میهمانان بوده و ۹۲ اتاق دارد. 

 

هتل 5 ستاره

آدرس: خیابان ویرا سوتو شماره ۸۰

تعداد اتاق: ۹۲ اتاق

تلفن : ۴۰۰۰-۳۲۰۲

آدرس وبسایت: www.fasano.com.br

 

استخر بام هتل فازانو - نارون اکوتور

 

اسپا هتل فازانو - نارون اکوتور

 

لابی هتل فازانو - نارون اکوتور

 

 

Guanabara Palace یا Palácio Guanabara

هتل گوانابارا پالاس یکی از باستانی ترین و محبوب ترین هتل های غیرساحلی ریودوژانیرو می باشد. در سال ۲۰۰۳ تمامی امکانات و تجهیزات آن به روز شد و از بهترین هتل های ریودوژانیرو برای حضور در یک مرکز تاریخی و دور از ساحل است.

قصر گوانابارا در عریض ترین خیابان ریو مقابل کلیسای کاندریا قرار دارد و دارای یک کافه در طبقه فوقانی خود می باشد. گوانابارا پالاس از هتل های ویندزور می باشد و تنها رقیب گوانا در منطقه اش، یکی از هتل های وابسته به همین گروه است که ۳۵۰ اتاق داشته و سرادور پالاس نامیده می شود و در گوشه سینلاندیا با منظره ای از خلیج تا کوه شوگرلوف را داراست.

 

هتل 4 ستاره

آدرس: خیابان پرزیدنت وارگاس شماره ۳۹۲

تعداد اتاق: ۳۸۳ اتاق

تلفن : ۳۳۲۲-۲۳۳۴

آدرس وبسایت: windsor-guanabara-hotel

 

معماری فوق العاده زیبای هتل گوانابارا - نارون اکوتور

 

ساختمان زیبای هتل گوانابارا - نارون اکوتور

 

یک اتاق لوکس در هتل گوانابارا - نارون اکوتور

 

Sheraton Rio Hotel & Towers

هتل شراتون یکی از بهترین هتل های ریودوژانیرو است که در منطقه ساحلی قرار دارد و درجه یک و لوکس بوده و دارای زمین های تنیس ، دو استخر ، یک باشگاه بزرگ ورزشی و سه رستوران با دید اقیانوس است. بسیار مناسب برای استراحت می باشد اما همچنان نزدیک کلوپ ها و رستوران های لبلون است. تیم های مراقبتی شراتون دائما در ساحل در حال گشت زنی هستند. آپارتمان های داخل برج نیز بسیار عالی است دارای خدمات معلولین می باشد.

 

هتل 4 ستاره

آدرس: خیابان نیمیر شماره ۱۲۱

تعداد اتاق: ۶۱۷ اتاق

تلفن : ۱۱۲۲-۲۲۷۴

آدرس وبسایت: Sheraton-Rio

 

ساختمان هتل شراتون - نارون اکوتور

 

هتل شراتون - نارون اکوتور

 

Sheraton barra hotel & suites

هتل شراتون بارا و هتل شراتون باهم متفاوت هستند و هر دو هتل های بسیار مدرن و پرطرفداری می باشند. امثال این هتل ها سعی دارند تا شرایطی را برای برزیلی ها و آمریکای جنوبی ها فراهم سازند تا در قلب ریوی جدید اقامت کنند. پیشرو این کار هتل بارا شراتون و سویتز می باشد که یک هتل ۵ ستاره بوده با داشتن ۲۹۲ اتاق و سوئیت تجهیز شده با دید اقیانوس و بالکن به شما پیشنهاد میکند. این هتل منطقه شنای عالی دارد، یک مرکز بدنسازی و مراکزی دقیقا در مقابل ساحل بارا.

شراتون بارا یکی از بهترین هتل های ریودوژانیرو در منطقه تیجوکا قرار دارد. نزدیکترین هتل به اینجا ریو سنترو می باشد که مرکز کنفرانس ها و مبادلات تجاری است. دارای خدمات معلولین نیز می باشد.

 

هتل 5 ستاره

آدرس: خیابان لوسیا کاستا شماره ۳۱۵۰

تعداد اتاق: ۲۹۲ اتاق

تلفن : ۸۰۰۰- ۳۱۳۹

آدرس وبسایت: Sheraton barra

 

اسپا در هتل شراتون بارا - نارون اکوتور

 

رستوران هتل شراتون بارا - نارون اکوتور

 

 

آیا تجربه سفر به ریودوژانیرو را دارید؟ در صورت سفر اقامت در کدام هتل ریودوژانیرو را ترجیح می دهید؟ دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *