تور ویتنام

narvan logo

سواحل برزیل || بهترین و معروف ترین ساحل های کشور برزیل

سواحل برزیل || بهترین و معروف ترین ساحل های کشور برزیل

بهترین سواحل برزیل - نارون اکوتور

فهرست مطالب

سواحل برزیل بسیار شگفت انگیز و بی نظیر هستند و شهرت آن ها در کل جهان پیچیده است. کشور برزیل نصف قاره آمریکای جنوبی را اشغال می کند و قسمت شرقی به کلی آن دارای خط ساحلی است. بهترین زمان سفر به برزیل زمانی است که بتوانید نیمی از مدت سفر خود را در این سواحل بی نظیر سپری کنید. اگر برای گردش به یکی از ساحل ها در این کشور بروید، روی برنزه شدن خود حساب کنید! چون ساعت ها شما را به خود جذب می کند و پوست شما را برنز رنگ می کند. نارون اکوتور در تور برزیل چند مورد از بهترین ساحل ها را برای گردش انتخاب کرده است. ریودوژانیرو یکی از شهرهایی است که زیباترین ساحل ها را در خود جای داده است. با معرفی ساحل کوپاکابانا که از جذاب ترین سواحل برزیل در ریودوژانیرو است، شروع می کنیم.

 

1. ساحل کوپاکابانا معروف ترین ساحل برزیل

ساحل کوپاکابانا معروف ترین ساحل برزیل است که درست در قلب ریودوژانیرو قرار دارد و یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری ریودوژانیرو است. پس انتظار یک ساحل رمانتیک یا برای خلوت کردن را نداشته باشید. یک ساحل شلوغ و پر شور که مورد علاقه مدل ها و بازیگران آمریکای جنوبی است. همچنین اگر موج سواری بلد هستید یا می خواهید تجربه کنید، این ساحل مناسب است. اگر در امتداد ساحل پیاده روی کنید، تعداد زیادی کافه و رستوران را می بینید که فضایی با ویوی بسیار زیبا را ارائه می دهند. همچنین دو قلعه تاریخی نیز در این مسیر وجود دارد که در یکی از آن ها موزه نظامی نیز قرار دارد که می توانید از آن ها بازدید کنید. بهترین هتل های ریودوژانیرو در این قسمت شهر قرار دارد. انتظار قیمت بالا را در معروف ترین ساحل برزیل داشته باشید اما امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد به علاوه چشم انداز فوق العاده ای که دارد، دسترسی سریع به یک ساحل بی نظیر برای شما یک تجربه به یاد ماندنی و لذت بخش خواهد ساخت. این منطقه مورد علاقه مجموعه نارون اکوتور است که یک هتل 4 ستاره در کوپاکابانا را در برنامه تور برزیل ویژه نوروز 1401 دارد.  امتداد هلالی شکل ساحل کوپاکابانا چهار کیلومتر طول دارد و برای همه افراد حتی خانواده ها نیز ساحل مناسبی است.

 

ساحل کوپاکابانا معروف ترین ساحل برزیل - نارون اکوتور

 

2. ساحل ایلها گرانده (Ilha Grande)

ساحل ایلها گرانده یا جزیره بزرگ در زمان های گذشته دارای بیمارستانی برای قرنطینه کردن مبتلایان به جذام بود و برای این منظور استفاده می شد و بعد از بسته شدن آخرین بیمارستانش، جزیره متروکه و بی استفاده شد. برای همین تا مدت های طولانی که جزیره به عنوان یک مقصد توریستی استفاده شود، بکر ماند. سواحل و جنگل های ایلها گرانده بکر و بی نظیر هستند. حتی امروزه نیز وسایل نقلیه اجازه ورود به ساحل ایلها گرانده را ندارند و برای رسیدن به ساحل، بازدیدکنندگان باید ابتدا با قایق به روستای اصلی جزیره ویلا دو آبرائو Vila do Abraão بروند. از این روستا می توانید به جنگل ها و سواحل ایلها گرانده بروید. وجود آب های زلال و شفاف، درخت های نخل در ساحل، امکان غواصی در عمق نزدیک به سطح و تماشای ماهی های رنگارنگ و لاک پشت ها و… و موج سواری، ایلها گرانده را به یکی از جذاب ترین سواحل برزیل تبدیل می کند. ساحل لوپس مندس و پرایا دو ادونتوریرو از ساحل های زیبای ایلها گرانده است.

ساحل لوپس مندس در ایلها گرانده - نارون اکوتور

ساحل لوپس مندس در ایلها گرانده

پرایا دو ادونتوریرو در ایلها گرانده - نارون اکوتور

نخل معروف پرایا دو ادونتوریرو در ایلها گرانده

 

3. ساحل ایپانما از بهترین سواحل برزیل

ساحل ایپانما را می توان رقیب ساحل کوپاکوبانا در جدال برای یکی از بهترین سواحل برزیل دانست! ایپانما لوکس ترین منطقه ریودوژانیرو است و از ظاهر منطقه هم می توان این را فهمید. دو منطقه کوپاکابانا و ایپانما بسیار نزدیک به هم هستند و با یک صخره بزرگ در آب به نام آرپوادور از هم جدا شده اند. سواحل هر دو جذابیت زیادی دارد و هر دو موج سواران را به سمت خود می کشاند. گالری های متنوع، کتاب فروشی ها، سینماها و برج های اطراف ساحل جذابیت آن را چند برابر می کند. بازدید از این ساحل از برنامه های تور برزیل نارون اکوتور است. دوچرخه سواری نیز از تفریحات رایج در ایپانما است. ساحل ایپانما شن های سفید زیبا دارد و الهام بخش بسیاری از هنرمندان است که پاریس کوچک لقب گرفته است. این منطقه به خاطر زمستان های ملایم و مطبوعی که دارد، همواره گردشگران سراسر دنیا را برای سفر به برزیل به خود جذب می کند و موج سواران از همه دنیا به این ساحل می آیند.

ساحل ایپانما از بهترین سواحل برزیل - نارون اکوتور

 

4. شهرک تفریحی بوزیوس

بوزیوس در شمال ریودوژانیرو قرار دارد و منطقه موردعلاقه سلبریتی های جهان است. در حالی که مقصد افراد معروف و ثروتمندان آمریکای جنوبی کوپاکابانا و سایر سواحل محبوب مثل ایپانما است، ستارگان بین المللی که خواهان حفظ حریم خصوصی هستند، بوزوس را انتخاب می کنند. ساحل کمی خصوصی بود و چنان شهرت نیافته بود تا این که بریژیت باردو عاشقش شد و آن را معروف کرد و الان به سن تروپه سلبریتی ها در آمریکای جنوبی تبدیل شده است.

از بین بسیاری از سواحل شهر، مشهورترین آنها احتمالاً ساحل U شکل فرادورا است که امکانات غواصی عالی را ارائه می دهد و ساحل گریبا به خاطر موج سواری و رستوران های زیبایش افراد زیادی را سمت خود جذب می کند. پرایا د توکونس برای افرادی که دنبال ساحلی خلوت و زیبا هستند، بسیار مناسب است.

بخوانید  جاذبه های گردشگری ریودوژانیرو

 

ساحل فرادورا در بوزیوس - نارون اکوتور

ساحل فرادورا در بوزیوس

 

مجسمه بریژیت باردو در بوزیوس - نارون اکوتور

مجسمه بریژیت باردو در بوزیوس

 

5. ساحل جریکواکوارا (Jericoacoara) از خاص ترین سواحل برزیل

اگر به دنبال بهشت ساحلی آرام برای خلوت کردن هستید، ساحل جریکواکوارا جایی است که به دنبالش هستید. نصب چراغ های تیر برق در این منطقه ممنوع است و می توانید دریایی از ستارگان را در شب آرام این ساحل تماشا کنید. حتی برای موج سواری نیز جای عالی برای گردشگران علاقه مند به شمار می رود و می توانید یک موج سواری عالی در دریایی خلوت داشته باشید.

ساحل جریکواکوارا در ایالت سئارا در شمال شرق برزیل قرار دارد. برای رسیدن به ساحل باید چندین ساعت در جاده رانندگی کنید که ۴۵ دقیقه آن از روی تپه های شنی خواهد بود. مطمئنا ارزش دسترسی به یک ساحل بکر و زیبا را دارد. غروب خورشید نیز از جاذبه های اصلی این ساحل است.

ساحل جریکواکوارا از زیباترین سواحل برزیل - نارون اکوتور

 

6. سواحل فلوریانوپلیس ؛ نگین سواحل برزیل

سواحل فلوریانوپلیس بسیار زیبا و واقع در جزایر این منطقه هستند. فلوریانوپلیس دارای 42 جزیره است و یکی از این سواحل سانتا کاتارینا است که ساحل محبوب پرایا دو کامپچه را در خود دارد و تعداد بسیار زیادی گردشگر را به این جزیره می کشاند. پرایا دو کامپچه برای علاقه مندان به کایت سواری و موج سواری ساحل محبوبی به شمار می رود. یکی دیگر از مناطق دوست داشتنی در فلوریانوپلیس، لاگوآ دا کونسیسائو (Lagoa da Conceição) است. تالاب بزرگی که از ساحل سفید شنی تشکیل شده و با جنگلی انبوه نیز احاطه شده است. در کونسیسائو پیاده روی، ورزش و یوگا زیاد می بینید. هم چنین در محیط آبی کایت سواری رایج است.

پرایا مول ساحلی زیباست که تنها یک کیلومتر طول دارد و پرایا دو گراواتا کوچک ترین جزیره فلوریانوپلیس با 60 متر طول است و رفتن به آنجا نیز تجربه جدید و شگفت انگیزی خواهد بود. پرایا دوس اینگلسس و ساحل سانتینهو نیز دو مقصد زیبا هستند و نظر گردشگران را به خود جلب می کنند. تفاوت این دو ساحل با بقیه سواحل این است که در این مکان ها سندبوردینگ رایج است. جالب است بدانید که سندبوردینگ اولین بار در سواحل فلوریانوپلیس ابداع شده است.

ساحل سانتینهو در فلوریانوپلیس - نارون اکوتور

ساحل سانتینهو در فلوریانوپلیس

 

پرایا دو کامپچه در فلوریانوپلیس - نارون اکوتور

پرایا دو کامپچه در فلوریانوپلیس

 

7. ساحل پرایا د پیپا

ساحل پرایا د پیپا در شمال شرقی برزیل قرار دارد و یکی از بهترین سواحل این منطقه به شمار می رود. این ساحل تا چند دهه گذشته ساحلی آرام و ناشناس برای توریست ها بود تا این که شهر رشد چشم گیری کرد و ساحل ماهیگیری توسط موج سواران مورد توجه قرار گرفت. این تا حدی به دلیل قوانینی است که منطقه را از گسترش آسیب‌رسان محافظت می‌کند و با دقت انتخاب می‌کند که چه چیزی در اینجا و کجا ساخته شود. ساحل پرایا د پیپا اکنون انتخاب های متنوع و گسترده ای از هتل ها و رستوران ها را ارائه می دهد که توریست ها را به خود جذب کند. صخره های صورتی بلند با پوشش گیاهی خاص که به ساحل طلایی می رسد و حیات جانوری که در دریا وجود دارد و دلفین هایی که از نزدیکی ساحل بازدید می کنند، این ساحل را خاص و زیبا می کند.

پرایا د پیپا از زیباترین سواحل برزیل - نارون اکوتور

 

8. ساحل پرایا دو روزا

ساحل پرایا دو روزا (Praia do Rosa) یا ساحل رز یک خلیج با بخش ساحلی است که دریایی با رنگ آبی زیبا و ساحل شنی بسیار نرم توجه گردشگران را به خود جلب کرده است. این ساحل ۷ کیلومتری برای شنا، ورزش های آبی و تمرین کایت سواری محیط مناسبی است اما از شهر بندری انتظار بالایی مثل اقامت در هتل های لوکس یا رستوران های فوق العاده نداشته باشید و زندگی شبانه در آنجا جریان ندارد. در ماه های جولای تا نوامبر دلفین های باردار برای زایمان به سمت ساحل پرایا دو روزا می آیند که توریست ها را برای تماشای این غول های مهربان جذب می کند.

پرایا دو روزا - نارون اکوتور

 

۹. ساحل سانتوس

ساحل سانتوس در بندری به نام سانتوس در ایالت سائوپائولو واقع است که 80 کیلومتر با شهر سائوپائولو فاصله دارد و یک نجیب زاده به نام براس کوباس آن را کشف کرده است. صادرات قهوه مهم ترین علت مشهور بودن این شهر است اما جذابیت عمده این ساحل به این دلیل است که بزرگترین باغ ساحلی دنیا را دارد و سانتوس را به ساحلی پر رونق و شلوغ تبدیل کرده است. روزهای تعطیل خیلی شلوغ است اما برای پیاده روی صبحگاهی جای مناسب و زیبایی است. همچنین وجود کافه ها در نزدیکی ساحل سانتوس می تواند جای دنجی را برای صرف یک فنجان قهوه در یک شهر صادرکننده قهوه، می تواند عصر زیبایی را برای شما ایجاد کند.

ساحل سانتوس - نارون اکوتور

 

10. ساحل تایپوس د فورا (Taipus de Fora)

ساحل تایپوس د فورا دارای 7 کیلومتر خط ساحلی با شن های خیلی نرم و آب های با رنگ آبی فیروزه ای بسیار خوش رنگ است و درختان نارگیل که چسبیده به ساحل هستند، یک ساحل رویایی را برای شما فراهم می آورند. علاوه بر منظره زیبای ساحل تایپوس د فورا ، درون آب نیز زیبایی خاص خود را دارد. حیات جانوری درون آب و همچنین مرجان های خیره کننده، این محیط را بسیار مناسب غواصی کرده است.

بخوانید  حیوانات آمازون

با فاصله کمی از ساحل جنگل های مانگرو و آبشارهایی وجود دارند که منتظر بازدید گردشگران هستند. کمپینگ در این منطقه پرطرفدار است و چادر زدن در این منطقه خوش آب و هوا در کنار ساحل توصیه می شود.

ساحل تایپوس د فورا - نارون اکوتور

 

11. ساحل بایا دو سانچو

مجمع الجزایر آتشفشانی فرناندو د نورونا در سواحل شمال شرقی برزیل مرکز بسیاری از سواحل خارق العاده است. با این حال، بایا دو سانچو است که نه تنها بهترین ساحل جزیره، بلکه احتمالاً بهترین نام برای ساحل برزیل را در اختیار گرفته است. با توجه به وجود بیش از 2000 ساحل عالی دیگر در برزیل، این ساحل بسیار زیبا است.

بایا دو سانچو یک ساحل کوچک اما بسیار زیبا در خلیجی همنام در فرناندو د نورونا است که به عنوان اولین پارک دریایی برزیل شناخته شده است. سال به سال، این ساحل رفت و آمد زیادی داشته و در نوع خود یکی از بهترین ساحل های برزیل محسوب می شود. این ساحل همواره یکی از ده مکان برتر برای تعطیلات ساحلی در برزیل است. این مکان در فاصله یک ساعتی از شمال شرق کشور برزیل واقع شده است و مطمئناً شایسته توجه همه کسانی است که به مناظر طبیعی علاقه چشمگیری دارند.

ساحل بایا دو سانچو - نارون اکوتور

 

12. ساحل موررو د سائوپائولو (Morro de São Paulo)

وقتی به ساحل موررو د سائو پائولو می رسید که در جنوب شهر سالوادور واقع شده است، با نگاهی به این ساحل احساس می کنید از سال 1530 هیچ چیز تغییر نکرده است، هنگامی که کاوشگران استعمارگر برای اولین بار در سواحل بکر جزیره Tinharé در باهیا وارد شدند، متوجه اهمیت استراتژیک که این جزیره برای منطقه داشت، شدند.

ساحل موررو د سائوپائولو که در شمال شرقی جزیره قرار دارد، از تجاری ترین سواحل برزیل به حساب می آید. زیرا از مسیرهای تجاری مهم در امتداد کانال Itaparica محافظت می کرد، این ساحل برای تجارت در سراسر منطقه بسیار مهم بود. در طول دوره استعمار اولیه تحت حاکمیت پرتغال، جزیره شاهد حملات بسیاری از سوی کشتی های فرانسوی و هلندی بود، به غیر از اینکه دزدان دریایی نیز به این جزیره و سواحل آن حمله می کردند، آثار به جا مانده از گذشته در این ساحل زیبا به چشم می خورد، استراحتگاهی که دارای خیابان های صاف و زیبایی است.

موررو د سائوپائولو - نارون اکوتور

 

13. ساحل پرایا دو اسپلهو (Praia do Espelho)

Praia do Espelho در ساحل جنوبی باهیا قرار دارد، بین ترانکوسو مدرن و کارایوا قرار گرفته است. اغلب از این ساحل به عنوان یکی دیگر از مدعیان زیباترین سواحل برزیل یاد می شود. اما رفتن به این ساحل زیبا کمی دشوار است.

Espelho کلمه پرتغالی به معنی “آینه” است و این ساحل این نام را به خود اختصاص داده است زیرا هنگامی که جزر و مد کم است و هوا صاف و آفتابی است، جلوه ای آینه مانند به خود می گیرد و نور خورشید در درون آب منعکس می شود. اگر این پدیده را از دست دهید، یک منظره زیبا در جهان را از دست داده اید، ساحلی زیبا که نور خورشید را در خود منعکس می کند. این ساحل دارای درخت های نخل است که نشان از منطقه ای گرمسیری دارد. در امتداد ساحل می توانید با لذت بردن از هوای گرمسیری نوشیدنی هایی سرد و خوشمزه بخرید و از آنها لذت ببرید.

پرایا دو اسپلهو از بکرترین سواحل برزیل - نارون اکوتور

 

14. ساحل لاگوینها دو لسته (Lagoinha do Leste)

Praia de Lagoinha do Leste که در سمت جنوبی جزیره فلوریانوپلیس قرار دارد، ساحلی بکر و زیبا است که توسط انسان ها دست نخورده مانده است، این ساحل در مجاورت شهری قرار دارد که جمعیتی بالغ بر نیم میلیون در خود جای داده است.

Lagoinha do Leste یک نقطه واقعا بکر و زیبا است. این ساحل زیبا توسط زمین های کوهستانی با جنگل های انبوه احاطه شده است، همچنین از زیبایی های این ساحل صخره ای ناهموار است، این ساحل واقعاً یکی از خیره کننده ترین سواحل برزیل است. ساحلی که دارای تپه های زیبایی است و در کنار جنگل می توانید شب ها و روزهای به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید، این ساحل زیبا بکر و دارای مناظر کاملا طبیعی است.

ساحل لاگوینها دو لسته - نارون اکوتور

 

15. پرایا دوس کارنیروس (Praia dos Carneiros)

جنگلی از درختان نخل و نارگیل در کنار شن‌های سفید ساحل پرایا دوس کارنیروس در شمال شرقی برزیل یکی از زیباترین صحنه ها را برای بازدیدکنندگان این ساحل بوجود می آورد. در کنار دریاهای آبی شفاف و صخره‌های مرجانی و در مناطق استوایی هستید. یکی از بهترین سواحل که در برزیل واقع شده است و زیبایی خاصی دارد، از طلوع خورشید تا غروبی زیبا که در این ساحل می توانید هر دو را به شکل رویایی مشاهده کنید. این ساحل در دهانه رودخانه Formoso، در حدود 5 کیلومتری شمال شهر Tamandaré قرار دارد. در طول تابستان با ازدحام جمعیت در فصل کارناوال، این ساحل بسیار شلوغ خواهد شد.

پرایا دوس کارنیروس - نارون اکوتور

 

16. پرایا د فورنو (Praia de Forno)

بسیار عجیب است که پرایا د فورنو با همسایه خود Praia dos Angus متفاوت است. پرایا دوس آنگوس در شهر بزرگ آرایال دو کابو قرار دارد و رفت و آمد با قایق دشوار است. با این حال، تنها چند صد متر پیاده روی به سمت شمال باعث می شود احساس کنید در یک جزیره گرمسیری فرود آمده اید.

بخوانید  زندگی شبانه در برزیل

سرسبزی اینجا بی نظیر بوده و شن و ماسه اش سفید رنگ است و دریا به رنگ آکوامارین شفاف است. پرایا د فورنو واقعا مکانی با زیبایی طبیعی است و مانند گوشه ای از بهشت ​​احساس می شود.

با وجود این توهم یک میلیون مایلی دور از تمدن، در Priya de Forno فرصت های زیادی خواهید یافت. تعدادی غرفه وجود دارد که طیف وسیعی از غذاها را سرو می کند، به استثنای یک رستوران شناور که در غذاهای دریایی بی نظیر است.

پرایا د فورنو (Praia de Forno) - نارون اکوتور

 

17. پرایا دا کاسیمبا (Praia da Cacimba)

بهترین ساحل برای موج‌سواری در جزیره فرناندو د نورونها، Praia da Cacimba می باشد که برخی از بهترین استراحت‌گاه ها را در تمام خط ساحلی وسیع برزیل دارد. این سواحل که به عنوان پرایا دا کوییکسابا نیز شناخته می شود، یکی از بزرگترین سواحل جزیره فرناندو د نورونها است.

فصل موج‌سواری با ماسه‌های سفید و چشم‌اندازی به سمت تپه‌های معروف به Morros Dois Irmãos (جزیره‌های دو برادر)، از دسامبر تا مارس طول می‌کشد تا زمانی که ارتفاع امواج به پنج متر می‌رسد. در این دوره، فرناندو د نورونها میزبان تعدادی فستیوال و مسابقات موج سواری است که ارزش دیدن را دارند.

پرایا دا کاسیمبا (Praia da Cacimba) - نارون اکوتور

 

18. بایا دوس پورکوس (Baia dos Porcos)

بایا دوس پورکوس یکی از کوچکترین سواحل نامگذاری شده در مجمع الجزایر فرناندو د نورونها است که تنها چند ده متر امتداد دارد. این خلیج که توسط صخره‌های سیاه منشأ آتشفشانی احاطه شده است، تنها با عبور از دماغه‌ای از پرایا د کاسیمبا قابل دسترسی است.

علاوه بر مناظر زیبا از جزایر دو برادر، آب‌های اقیانوس اطلس به اندازه کافی آرام است تا شناگران از غوطه ور شدن خود در آب لذت ببرند. محصور شدن در محدوده پارک دریایی ملی مجمع‌الجزایر به این معنی است که آب‌های آن هم شفاف و هم پر از ماهی است که آن را گزینه خوبی برای علاقه‌مندان به غواصی نیز می‌کند.

بایا دوس پورکوس (Baia dos Porcos) - نارون اکوتور

 

19. پرایا دو میو (Praia do Meio)

ساحل پرایا دو میو که در منطقه‌ای منحنی از ساحل که خلیجی محصور در شمال فرناندو د نورونها را تشکیل می‌دهد، یک ساحل محبوب برای شنا و موج‌سواری است. با امواج به اندازه‌ای بزرگ که باید ریسک از دست دادن بورد موج سواری خود را بپذیرید اما مطمئن باشید ارزشش را دارد چون این امواج امکان لذت بردن از موج سواری را برای شما فراهم خواهند کرد.

Praia do Meio که در بین سواحل Cachorro و Conceicao قرار دارد، به معنای «ساحل میانی» است که ممکن است شلوغ باشد. بنابراین اگر به دنبال آرامش یا خلوت هستید، این یکی از سواحل فرناندو د نورونا نیست که باید به آن بروید.

پرایا دو میو (Praia do Meio) - نارون اکوتور

 

20. پورتو د گالینهاس (Porto de Galinhas)

ساحل پورتو د گالینهاس در شهر ایپوژوکا، در ایالت پرنامبوکو، گزینه ای عالی برای کسانی است که به دنبال استراحت و آرامش برزیلی هستند. با کمی اغماض می توان Porto de Galinhas را بندر جوجه ها ترجمه کرد.

Porto de Galinhas که در حدود 60 کیلومتری جنوب رسیفه، مرکز ایالت پرنامبوکو، قرار دارد، توسط خوانندگان یکی از مجلات مسافرتی برجسته این کشور، هشت بار از بین بهترین سواحل برزیل به عنوان برترین ساحل انتخاب شده است.

این دهکده ماهیگیری سابق، پوشیده از نخل‌ها و رستوران‌هایی که مستقیماً به سمت ماسه‌ها باز می‌شوند، طرفداران زیادی دارد که به ترکیبی از ماسه‌های نرم و استخرهای صخره ای ظاهر می‌شوند و با ماهی‌هایشان ناپدید می‌شوند، جذب می‌شوند.

در حالی که شنا در استخرهای طبیعی کاملاً ایمن است، اغلب می‌تواند جریان‌های قوی در دریا وجود داشته باشد، بنابراین احتیاط توصیه می‌شود.

پورتو د گالینهاس (Porto de Galinhas) - نارون اکوتور

 

21. پرایا مول (Praia Mole)

پرایا مول یا ساحل مول، در ایالت سانتا کاتارینا، بر روی نوار باریکی واقع شده است که توسط لاگوآ د کونسیسائو از شهر فلوریانوپلیس جدا شده است. طول ساحل فقط کمتر از یک کیلومتر و عرض آن بین 10 تا 100 متر است.

پرایا مول همچنین بین پاراگلایدرهایی که خود را از شیب‌های مجاور به پرواز در می‌آورند تا بر فراز ساحل پرواز کنند و بخشی از مناظر خیره‌کننده باشند، محبوب است.

وقتی صحبت از غذا و نوشیدنی به میان می‌آید، بارها و مغازه‌هایی در نزدیکی ساحل وجود دارند که در طول روز و تا شب باز هستند.

پرایا مول (Praia Mole) - نارون  اکوتور

 

22. پرایا دا گالهتا (Praia da Galheta)

ماسه‌های سفید قوسی پرایا دا گالهتا را می‌توان تقریباً در 20 کیلومتری مرکز فلوریانوپلیس در جزیره سانتا کاتارینا یافت. از جاده توسط پشته ای از تپه های شیب دار پوشیده از شاخ و برگ و ارکیده های وحشی پنهان شده است، ماسه های زیبای آن از طریق یک مسیر کوتاه که از انتهای شمالی پرایا مول منتهی می شود قابل دسترسی است.

پرایا دا گالهتا یکی از سواحل طبیعی تر است که بدون رستوران یا امکانات دیگر با تقریباً یک کیلومتر واقع شده است. امواج ملایم خط ساحلی آن در بین طبیعت‌شناسان محبوب است. اگرچه برهنگی مستلزم لذت بردن از این منطقه از خط ساحلی سانتا کاتارینا نیست.

پرایا دا گالهتا (Praia da Galheta) - نارون اکوتور

 

آیا تجربه سفر به برزیل را دارید؟ اگر به این کشور سفر کنید، دوست دارید به کدام یک از سواحل برزیل بروید؟ دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

5/5 - (6 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *