تور ویتنام

narvan logo

بهترین مراکز خرید ژاپن

بهترین مراکز خرید ژاپن

مراکز خرید ژاپن

فهرست مطالب

بهترین مراکز خرید ژاپن

ژاپن به خاطر زیارتگاه ها و فرهنگ منحصر به فردش مشهور است. اما مراکز خرید ژاپن نیز به خصوص در توکیو بسیار محبوب هستند. بسیاری از مسافران تور ژاپن نمی دانند از کجا خرید کنند. به همین خاطر لیستی از بهترین مراکز خرید ژاپن را به همراه آدرس فراهم کرده ایم. پس با نارون همراه باشید.

1. پورتا کیوتو

پورتا کیوتو

پورتا کیوتو یک مرکز خرید زیرزمینی است که می‌توانید در زیر ایستگاه اتوبوس کیوتو به آن دسترسی پیدا کنید. مرکز خرید دو بال اصلی دارد: بال غربی بر روی مد تمرکز دارد، بنابراین تعدادی فروشگاه لباس و اکسسوری را خواهید دید. غذاخوری و رستوران نیز به بال غربی متصل است و به آن غذاخوری پورتا می گویند. بال شرقی پورتا به طور عمده برای خرید خوراکی عالی است. همچنین اگر قصد خرید سوغاتی ژاپن را دارید، به بال شرقی بروید.

آدرس: 902, Higashishiokojicho, Shimogyo Ward, Kyoto, 600-8216

ساعات کاری: یکشنبه تا پنجشنبه: 10 صبح تا 8:30 بعد از ظهر؛ جمعه و شنبه: 10 صبح تا 9 شب

2. مرکز خرید Yaesu

یائسو

مرکز خرید یسو مستقیماً به ایستگاه توکیو متصل است. برخی از فروشگاه های یسو فروش بدون مالیات را برای خرید ارائه می دهند، پس حتما پاسپورت خود را همراه داشته باشید. همچنین Wi-Fi رایگان در سرتاسر مجتمع موجود است.

یسو یکی از بزرگترین مراکز خرید ژاپن است؛ با بیش از 100 فروشگاه، از لباس های بچه گانه گرفته تا لوازم خانگی را ارائه می دهند. همچنین 60 رستوران در یسو وجود دارد، بنابراین زمانی که به استراحت نیاز دارید، می توانید غذاهای لذیذ ژاپنی یا بین المللی را بچشید.

آدرس: 2 Chome-1 Yaesu، Chuo City، Tokyo 104-0028

ساعات کاری: 10 صبح تا 8 شب

مقاله مرتبط : جاهای دیدنی توکیو

 

3. شیبویا هیکاری مال

شیبویا هیکاری مال

هیکاری مال در شیبویا، دارای هشت طبقه اختصاصی برای خرید و دو طبقه رستوران و کافه است. یک مجموعه بی نظیر برای افرادی که علاقه مند به گشت و گذار در مراکز خرید هستند. در هیکاری مال، به خوبی متوجه حضور خود در یک مرکز خرید ژاپنی با لوازم تکنولوژی روز خواهید شد. حتی اگر می خواهید شکلات بخرید، نگران آب شدن آب در هوای گرم نخواهید بود.

آدرس: 2 Chome-21-1 Shibuya, Shibuya City, Tokyo 150-8510

وب سایت: Shibuya Hikarie Mall

ساعات کاری: 10 صبح تا 9 شب

4. توکیو سولاماچی

توکیو سولاماچی

توکیو سولاماچی در توکیو اسکای تری قرار گرفته است و بخشی از یک مجتمع تجاری بسیار وسیع است. به راحتی می توانید تمام روز را به پرسه زدن در مرکز خرید و مناطق اطراف سپری کنید. در این مرکز خرید وسیع، فروشگاه های کالاهای مختلف در طبقات جداگانه قرار گرفته اند تا نیاز شما را به راحتی رفع کنند. در صورت نیاز به استراحت، به حیاط شرقی سولاماچی بروید که 35 کافه و رستوران آماده پذیرایی از شما هستند.

آدرس: 1 Chome-1-2 Oshiage, Sumida City, Tokyo 131-0045

ساعات کاری: 10 صبح تا 9 شب

5. گینزا سیکس

گینزا سیکس

اگر می خواهید از یک مرکز خرید دیدن کنید که دارای باغ گل و گیاه باشد، گینزا سیکس را از دست ندهید. گینزا سیکس خرید یکی از محبوب ترین مراکز خرید ژاپن است و در آن رویدادهای مختلف و جشنواره های فروش برگزار می شود. در پشت بام این مرکز خرید یک باغ وجود دارد که خستگی شما را پس از گشت و گذار در گینزا سیکس رفع می کند. طبقات فروشگاه از 6 تا 13 را شامل می شوند و طبقات پایین تر برای ادارات هستند. طبقه آخر نیز شامل رستوران ها و دسترسی به باغ پشت بام می باشد.

آدرس: 6 Chome-10-1 Ginza, Chuo City, Tokyo 104-0061

ساعت کاری: 10:30 صبح تا 8:30 شب

مقاله مرتبط : شکوفه های گیلاس ژاپن

 

6. ونوس فورت اودایبا

ونوس فورت

تصور کنید که در یک روستای قرون وسطایی، یک مرکز خرید ژاپنی مدرن را می یابید. ونوس فورت در اودایبا چنین حالتی دارد. در این مرکز خرید منحصربه‌فرد فرصت‌های عالی برای خرید وجود دارد و دارای سه سطح منظم است تا بتوانید هر آنچه را که نیاز دارید، به راحتی پیدا کنید. سطح یک به خانواده ها اختصاص دارد، سطح دو مربوط به برندها و کافه های معروف جهان است و سطح سه، یک بخش عالی برای خرید پوشاک می باشد.

آدرس: 1 Chome-3-15 Aomi, Koto City, Tokyo 135-0064

ساعات کاری: 11 صبح تا 9 شب

7. میتسوی اوت لت پارک

میتسوی اوت لت پارک

مرکز خرید میتسوی اوت لت پارک در اوساکا قرار گرفته است و تنها 23 دقیقه با شینسایباشی و 18 دقیقه تا ایستگاه اوساکا فاصله دارد. بنابراین به راحتی قابل دسترسی است. میتسوی اوت لت دارای کالاهایی از برندهای معروف از جمله تیمبرلند، آدیداس و کوچ است که آن را تبدیل به یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن می کند.

معماری این ساختمان پنج طبقه به شکل یک گل نیلوفر آبی است که نمای آن را نیز بسیار زیبا و خاص می کند. همچنین تعدادی کافه و رستوران را در کنار فروشگاه‌ها پیدا خواهید کرد که برای استراحت در طی گشت و گذار و خرید در میتسوی اوت لت پارک مناسب هستند.

آدرس: 2 Chome-7-70 Mattaomiya، Tsurumi Ward، Osaka، 538-0031

ساعات کاری: 11 صبح الی 20

مقاله مرتبط : جاهای دیدنی اوساکا

 

8. چیتوز اوت لت مال ررا

مرکز خرید چیتوز ررا

ررا بزرگترین مرکز خرید هوکایدو است و بهترین راه برای گذراندن یک روز بارانی یا برفی می باشد. این مجتمع تنها 10 دقیقه با فرودگاه نیو چیتوز فاصله دارد و قبل از خروج از هوکایدو، برای خریدهای لحظه آخری و خرید سوغاتی عالی است. همچنین وای‌فای رایگان در سراسر مرکز خرید در دسترس است و حدود 140 مغازه و رستوران در مجتمع برای کاوش وجود دارد.

آدرس: 1 Chome-2-1 Kashiwadaiminami, Chitose, Hokkaido 066-8765

ساعت کاری: 10 صبح الی 19

9. ناکانو برادوی

ناکانو برادوی

ناکانو برادوی در توکیو قرار دارد و تنوع کالاهای آن، یسیار زیاد است. برخی از فروشگاه ها وجود دارند که کالاهای کاراکترهای محتلف را ارائه می دهند. طبقه ای نیز برای خرید لباس اختصاص داده شده است و همچنین، بازاری در این مرکز خرید وجود دارد که می توانید خواربار و خوراکی ها را با قیمتی عالی تهیه کنید. همچنین ممکن است بخواهید در امتداد مرکز خرید Nakano Sun Mall قدم بزنید، که یک راهرو خرید طولانی و سرپوشیده است که به ناکانو برادوی منتهی می شود.

آدرس: 5 Chome-52 Nakano, Nakano City, Tokyo 164-0001

10. فروشگاه های پریمیوم رینکو

پریمیوم رینکو

پریمیوم رینکو در اوساکا، از آن دسته مراکز خرید ژاپن است که همواره ارزش بازدید دارد. در این مرکز خرید ۲۱۰ فروشگاه وجود دارد که انواع مختلف اجناس را ارائه می کنند. این مکان در نزدیکی فرودگاه بین المللی کانسای واقع شده است و مکانی ایده آل برای خریدهای لحظه آخری می باشد. جشنواره ها و رویدادهای مختلفی در طول سال برگزار می‌شود، اما محبوب‌ترین آن‌ها، تخفیف های Premium Outlets است. این رویداد دو بار در سال برگزار می شود و به مدت 10 روز ادامه دارد. اگر عاشق خرید هستید، توصیه می کنیم که زمان سفر خود را با جشنواره تطبیق بدهید.

آدرس: 3-28, Rinku Ourai Minami, Izumisano-Shi, Osaka, Japan, RINKU, Osaka 598-0047

ساعات کاری: مارس – ژانویه: 10 صبح تا 8 بعد از ظهر؛ فوریه: 10 صبح تا 7 بعد از ظهر

 

منابع: Trip101

TripAdvisor

LiveJapan

4.3/5 - (6 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *