تور ویتنام

بهترین هتل های کنیا

بهترین هتل های کنیا

بهترین هتل های کنیا - نارون اکوتور

فهرست مطالب

بهترین هتل های کنیا

فراتر از حیات وحش، پارک سافاری و ماجراجویی، جنبه ای دیگر در کنیا وجود دارد که اغلب نادیده گرفته می شود و کشف نمی شود. برای اینکه مسافران در میان بیابان لذت هایی زیبا را تجربه کنند، بهترین هتل های کنیا وجود دارد که از مسافران با ویویی از طبیعت زیبا در یک تعطیلات هیجان‌انگیز پذیرایی می‌کنند تا بعد از بازدید از جاذبه های گردشگری کنیا در آنها اقامت کنند.

از کوه ها گرفته تا سواحل، از مناظر استوایی گرفته تا قلمروهای حیات وحش همه این جاذبه های دیدنی را با ساکن شدن در این هتل ها خواهید دید، در تور کنیا نارون اکوتور، در بهترین هتل های کنیا اقامت کنید و از طعم فرهنگ واقعی آفریقایی و مهمان نوازی آنها لذت ببرید.

بهترین هتل های نایروبی

هتل سارووا پانافریک

هتل سارووا پانافریک

در Sarova Panafric که یکی از بهترین هتل های نایروبی کنیا است، با 162 اتاق و سوئیت کاملاً مبله و تزئین شده، طعم واقعی بودن در آفریقا را بچشید. در فاصله تنها پنج دقیقه از منطقه تجاری مرکزی، می‌توانید در طول اقامت خود در نایروبی از میان انواع سوئیت‌های اجرایی، سوئیت‌های برتر، استودیو، کلاب یا هر تفریح دیگر را انتخاب کنید.

هتل سیلور اسپرینگز

هتل سیلور اسپرینگز

هتل سیلور اسپرینگز که به عنوان یکی از بهترین هتل های کنیا شناخته می‌شود و تمام امکانات تجمللاتی را با قیمت مناسب ارائه می‌کند، انتخابی عالی برای کسانی است که به دنبال گزینه‌های ارزان‌تر در قلب نایروبی هستند. همچنین هتل سیلور اسپرینگز گزینه ای عالی برای مسافران تجاری است و برای همه نوع مسافران مناسب است.

هتل بوما

هتل بوما

اتاق‌های مجهز، یک استخر روباز عالی، یک باشگاه سلامتی، یک اسپای کامل از معدود ویژگی‌های بوما نایروبی است که از مهمانان پذیرایی می کند. بوما هتلی مجلل است که به مهمانان اجازه می دهد از خوردن صبحانه رایگان در بوفه هتل لذت ببرند و خدمات عالی با قیمت مناسب به مهمانان ارائه می دهد.

بخوانید  راهنمای سفر به کنیا

هتل لایکو ریجنسی

هتل لایکو ریجنسی - نارون اکوتور

Laico Regency که در قلب شهر نایروبی قرار دارد، یکی از بهترین هتل های لوکس است که در 12 طبقه ساخته شده است و 188 اتاق مجهز، کاملاً مبله و شیک را ارائه می دهد. با مجهز بودن به تمامی امکانات مدرن، بهترین مهمان نوازی آفریقایی را در طول اقامت خود در این هتل تجربه کنید.

سندز در هتل نوماد

سندز در هتل نوماد

با ایجاد تعادل کامل بین باغ‌های با طراوت، سواحل فیروزه‌ای عجیب و غریب، آسمان آبی شفاف، Sands در Nomad Hotel به عنوان بهشت ساحلی نهایی در میان تمام املاک فهرست شده در لیست بهترین هتل‌های کنیا است. در منطقه ای به مساحت 26 هکتار از سواحل ماسه ای سفید و جنگل های استوایی، در سفر بعدی خود به کنیا، خود را از بهشت ساحلی سندز محروم نکنید.

هتل فیرویو

هتل فیرویو

در یک چشم‌انداز سرسبز به مساحت حدود دو هکتار، با محیطی‌ آرام آشنا شوید که باغ‌هایی زیبا دارد و به شما امکان می‌دهد زیبایی طبیعت و هوای تازه را فقط در هتل زیبای Fairview تجربه کنید. هتل Fairview که در قلب نایروبی واقع شده است، به راحتی قابل دسترس است، زیرا فقط در فاصله سه کیلومتری از موزه ملی معروف نایروبی قرار دارد.

هتل استنلی

هتل استنلی

هتل استنلی که در فاصله تنها ده دقیقه از مرکز همایش بین المللی کنیاتا واقع شده است، یکی از آن هتل ها در نایروبی کنیا است که به شما امکان می دهد از بهترین های مرکز شهر لذت ببرید. از فضای داخلی شیک گرفته تا اسپاهای آرامش‌بخش، از یک رستوران تایلندی خاص تا یک بار شیک، از بهترین‌ امکانات این هتل قدیمی که قدمت آن به قرن بیستم بازمی‌گردد، لذت ببرید.

هتل مانور زرافه (Giraffe Manor)

هتل مانور زرافه نایروبی

دوستداران حیوانات مطمئناً در این هتل بی نظیر که درست در مجاورت یک گله بزرگ از زرافه های دوست داشتنی قرار دارد، مسحور خواهند شد. زرافه سمبل این هتل است و به آن شخصیت و جذابیت زیادی می بخشد. این خانه لوکس مربوط به دهه 1930، دارای تنها شش اتاق بزرگ و راحت در ساختمان اصلی و چهار اتاق اضافی در ساختمان جدیدتر است که در محوطه‌های بزرگ قرار دارد و حریم خصوصی بزرگی را برای مهمانان فراهم می‌کند. میهمانان می توانند از اسپای کوچک لذت ببرند و در رستوران ها با منوی بین المللی، غذاهای خوشمزه میل کنند.

هتل همینگوی

هتل همینگوی نایروبی

بوتیک هتل همینگوی نایروبی به سبک استعماری ساخته شده است و موردعلاقه نویسنده مشهور یعنی ارنست همینگوی بود که به این نام می باشد و قرار است طرفدارانی را که می خواهند راه او را دنبال کنند، به خود جذب کند. چشم انداز هتل به سمت تپه های زیبای نگونگ است و امکانات رفاهی زیادی را برای میهمانان فراهم می کند تا در بین سافاری های هیجان انگیز از آن ها استفاده کنند. اگرچه این هتل از بیرون بسیار بزرگ به نظر می رسد، در مجموع 45 اتاق دارد. دوستداران تجمل گرایی، بهتر است که یکی از سوئیت های پرزیدنت را که دارای بالکن های بزرگی و مشرف به باغ های زیبا است، انتخاب کنند.

 

بهترین هتل های کنیا غیر از نایروبی

بخوانید  سوغاتی کنیا

کلوپ سافاری هتل Fairmont Mount Kenya

کلوپ سافاری هتل Fairmont Mount Kenya

آیا می توانید خود را در میان منظره ای سبز که در زمینی به وسعت حدود 100 هکتار گسترده شده است تصور کنید؟ خوب، تخیلتان بسیار زیبا است، پس رویایتان را در واقعیت زندگی کنید زیرا کلوپ سافاری هتل Fairmont Mount Kenya به شما این امکان را می دهد که در میان تمام آرامش و سکوت در مرکز کنیا، که اتفاقاً در Nanyuki است، از زیبایی های این هتل رویایی لذت ببرید.

اولاره مارا کمپینسکی، ماسایی مارا

اولاره مارا کمپینسکی، ماسایی مارا

اگر می خواهید هتلی انتخاب کنید که در آن تجمل به شکل واقعی خود ظاهر می شود، باید هتل اولاره مارا کمپینسکی باشد. اولاره مارا کمپینسکی که به عنوان یکی از بهترین هتل های کنیا شناخته می شود، تجربه ای مجلل را به توریست می دهد و به نظر می رسد طرح آن مستقیماً از طبیعت بکر گرفته شده است. مهمانان را در چادرهای مجلل روی عرشه‌های چوبی اسکان می دهند و به آن‌ها اجازه دهند در فضاهای نشیمن شیک زندگی کنند، خود را در وان‌های پنجه‌ای و استخرها پر آب غوطه‌ور کنید در حالی که غروب خورشید را تماشا می‌کنید و آسمان را به رنگ قرمز تماشا کنید.

خانه وین

خانه وین کنیا

خانه وین هتلی باستانی است که به دور از شلوغی شهر قرار گرفته است که به شما طعم زیبایی از طبیعت را در کنار تجربه ای از بودن در آفریقای مدرن می دهد. این هتل توسط باغ های سرسبز احاطه شده است و در سراسر چشم انداز هتل حدود 25 هکتار زمین کشاورزی دیده می شود، اقامت در House of Waine چیزی کمتر از یک بهشت گرمسیری خصوصی ندارد.

ساساب، سامبورو

لوژ ساساب در سامبورو

وقتی صحبت از ارائه بهترین تجملات همراه با طبیعت و حیات وحش می شود، هیچ چیز از جذابیت ساساب فراتر نمی رود. ساساب که در نزدیکی سامبورو قرار دارد، یکی از برترین هتل‌های کنیا است که برای یک ماه عسل عاشقانه در آفریقا، یک استراحتگاه عالی است. به شما اجازه می دهد تا با گونه های مختلف از شیر گرفته تا پلنگ ارتباط برقرار کنید، نزدیک شدن به بز کوهی Gerenuk، گورخر Grevy، Oryx Beisa، شترمرغ سومالیایی و زرافه را از دست ندهید که به عنوان پنج گونه خاص شناخته می شوند.

نخل مدینه

هتل نخل مدینه نایروبی - نارون اکوتور

نخل مدینه که در فاصله حدود شش کیلومتری از خرابه‌های معروف گدی واقع شده است، یکی از بهترین مکان‌ها را برای کسانی که به دنبال چیزی جز تجمل هستند، Medina Palms مشرف به سواحل بکر واتامو از بهترین سواحل کنیا است و یکی از بهترین هتل های کنیا بوده که به عنوان یک انتخاب عالی برای دوستان، خانواده‌ها و زوج‌ها خواهد بود.

بخوانید  دره ریفت کنیا؛ مهد بشریت

آنگارا مارا

هتل آنگارا مارا

آنگاما مارا از بهترین هتل های کنیا در طبیعت است که در سال 2016 افتتاح شد و بر فراز برجستگی اولولولو مشرف به مثلث مارا قرار دارد، شامل دو کمپ است. هر کدام شامل 15 سوئیت با دیواره های برزنتی و سقف‌های چادری است اما ویوی شیشه‌ای نیز دارند که منظره ۱۸۰ درجه از ساوانا را ارائه می‌دهند. چه در رختخواب دراز بکشید یا در حال دوش گرفتن باشید. آنگارا مارا یک مجموعه سنتی سافاری نیست: طراحی شیک و متمایل به سبک ایتالیایی کمی ظرافت جهانی به اینجا می بخشد؛ غرفه ای با کتابخانه، فروشگاه، اتاق تناسب اندام و استخر.

کمپ رودخانه ریچارد

کمپ ریچارد

این اقامتگاه مجلل هشت چادری برای گردهمایی های حداکثر 16 نفر (و گروه های کمی بزرگتر در صورت درخواست)، برای چشم انداز غروب آفتاب و شام های جشن زیر ستاره ها عالی است. یک چشمه در نزدیکی این اقامتگاه وجود دارد که شیرهای مغرور را جذب می کند. مالکان اینجا یعنی خانواده ریچارد رابرتز و لیز فوسکو چندین دهه در کنیا بوده اند. این زوج در سال 2006 کمپ ریچارد را به عنوان اقامتگاهی ساختند که به شما در حیات وحش کنیا حس امنیت بدهد.

Elewana Elsa’s Kopje Meru

Elewana Elsa's Kopje Meru

پارک ملی مرو از بهترین پارک های ملی کنیا است که همه نوع حیوانی دارد: شیر، یوزپلنگ، پلنگ، فیل، کرگدن های سیاه و سفید. این اقامتگاه که بر روی تپه‌ای با منظره کامل از ساوانای مرو ساخته شده است، رانندگی، ماهیگیری در رودخانه‌های مرو و پیاده‌روی در بوته‌ها را برای کسانی که به دنبال کاوش هستند، و همچنین یک استخر با عرشه‌های خصوصی برای هر سوئیت و ماساژ با قرار قبلی ارائه می‌دهد.

Ol Jogi

کمپ ol jogi

این اقامتگاه خصوصی فوق‌العاده در منطقه لایکیپیا کنیا برای دوستداران یک فضای بهشتی است که از بهترین هتل های کنیا در میان طبیعت است. نقاشی‌های جنگلی، فرش‌های شگ و مبلمان با چوب تیره که سافاری را با ظرافت سنتی ترکیب می‌کند. خانه اصلی که در میان صخره‌ای مملو از فضای سبز استوایی قرار دارد، دارای یک اتاق غذاخوری، یک اتاق بازی، یک سالن استراحت و یک بار است که در فضای بیرون آن، تعداد زیادی کلبه‌ی عجیب و غریب و دو سوئیت اصلی مجلل وجود دارد. Ol Jogi همچنین یک مجموعه استخر با یک آبشار دارد و دارای خانه اسپا و مرکز تناسب اندام نیز می باشد.

کمپ سارووا مارا

Sarova Mara Game Camp

افرادی که به دنبال یک مکان مجلل برای اقامت هستند که حالت کمپ در نزدیکی مناطق سافاری باشد، Sarova Mara Game Camp بسیار مناسب است. این کمپ دارای 73 چادر مجلل است و می توانید آن را در روستای سنتی ماسایی پیدا کنید. افرادی که می خواهند فرصتی برای شرکت در طیف گسترده ای از فعالیت ها داشته باشند، می توانند گلف مینیاتوری، تماشای پرندگان، ماهیگیری ورزشی و فعالیت های فرهنگی را انتخاب کنند؛ همچنین زمین وسیعی که کمپ در آن قرار دارد، دارای حوض بزرگ مملو از ماهی، یک پناهگاه کوچک پرندگان و فضای زیادی برای استراحت است. همچنین می توانید از استخر مجهز به بار لذت ببرید.

منابع: CnnTraveler

TripAdvisor

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *