تور ویتنام

narvan logo

بهترین هتل های کیوتو

بهترین هتل های کیوتو

بهترین هتل های کیوتو

فهرست مطالب

شهر کیوتو که یکی از مقاصد تور ژاپن است، شامل برخی از بهترین جاهای دیدنی ژاپن از جمله معابد بودایی کلاسیک، باغ های آرام برای قدم زدن، کاخ‌های امپراتوری، زیارتگاه‌ها و خانه‌های چوبی سنتی است و تفاوت فاحشی با کلان شهر توکیو دارد. در سفر به این شهر، حتما یکی از هتل های کیوتو را رزرو کنید و با اقامت در کیوتو، بتوانید از بهترین جاهای دیدنی کیوتو دیدن کنید.

بهترین هتل های کیوتو

شاید تصور کنید که رزرو هتل های لوکس کیوتو، گران باشد و ارزش هزینه کردن را نداشته باشد اما این هتل های مجلل، مناظری بی نظیر از شهر را به شما هدیه می‌دهند که برخی از آن‌ها دارای مناظر جنگلی شبیه پوستری رویایی هستند که وقتی از خواب بیدار می شوید، روزتان را با بهترین چشم اندازها شروع خواهید کرد که نوید یک سفر به یادماندنی را به شما می دهد. در ادامه، 8 مورد از لوکس ترین هتل های کیوتو را معرفی می کنیم.

هتل Four Seasons کیوتو

هتل چهارفصل کیوتو

هتل Four Seasons کیوتو، اوج شکوه هتل های کیوتو است. این هتل پنج ستاره در منطقه تاریخی هیگاشیاما واقع شده است و دارای یک باغ حوضچه ای در قلب خود است. اینجا یک مرکز 800 ساله است و زمانی متعلق به یک سامورایی نجیب بوده است. همه 123 اتاق هتل چهار فصل بزرگ (شروع از 50 متر مربع) هستند و با ترکیبی هماهنگ از طراحی داخلی سنتی و مدرن، و امکانات لوکس مانند تخت خواب چهارفصل تکمیل شده اند که قابلیت سفارشی کردن نیز دارند.

کسانی که به دنبال بهترین استفاده از اقامت در کیوتو هستند، هتل چهارفصل می تواند گزینه ای عالی باشد. از امکاناتی مانند یک جلسه فانوس سازی با استاد کوجیما، یک کلاس هنرهای رزمی ژاپنی و همچنین بازدید از گیون و کوچه پونتوچو استفاده کنید و مانند مردم محلی غذا خورده و خرید کنید که یک تجربه شگفت انگیز از فرهنگ ژاپنی را ارائه می کند.

آدرس : 445-3 Myohoin Maekawacho, Higashiyama Ward, Kyoto, 605-0932, Japan

مقاله مرتبط : بهترین هتل های ژاپن

 

هتل ریتز کارلتون کیوتو

هتل ریتز کارلتون کیوتو

هتل ریتز کارلتون از محبوب ترین هتل های کیوتو است اما دسترسی به آن نسبتا سخت است. این هتل در کنار رودخانه کاموگاوا، با پس‌زمینه‌ای عالی از کوه‌های هیگاشیاما، از مهمانان پذیرایی می کند. جزییات چشم اندازها، تقریبا در همه 134 اتاق و سوئیت شیک، قابل دسترس است و یادآور پایتخت باستانی ژاپن یعنی کیوتو می باشد: مانند نقش شکوفه‌های گیلاس روی دیوار حمام و حوض‌های سفالی شیگارکی با عناصر کشتی.

استراحت در اسپای هتل ریتز کارلتون کیوتو را از دست ندهید که با برگ های چای سبز غنی از آنتی اکسیدان تهیه شده از منطقه اوجی، بدنتان را ماساژ می دهند.

آدرس : ژاپن، 〒604-0902 Kyoto, Nakagyo Ward, Hokodencho, 543 鴨川二条大橋畔

هتل آمان کیوتو

هتل آمان کیوتو

وقتی از هتل آمان کیوتو بازدید می کنید، یک تجربه رویایی را خواهید داشت. این هتل در منطقه‌ای آرام قرار گرفته و تنها 30 دقیقه با ماشین از ایستگاه کیوتو فاصله دارد. تقریبا همه گردشگران دنیای جنگلی هتل آمان را که پر از آلاچیق‌ها، دیوارهای خزه‌کاری شده و تخته سنگ‌های بلند است و یک اتمسفر فانتزی ایجاد می کنند، دوست دارند.

اگر قصد ندارید که از خواص درمانی انسن غنی از مواد معدنی یا ترکیبات معدنی ویژه هتل استفاده کنید، توصیه می کنیم که به هیچ وجه کاوش در باغ مخفی آمان کیوتو، مدیتیشن با راهبان بودایی ذن یا تمرین مایندفولنس را از دست ندهید که احساس آرامش عجیبی را برای شما به ارمغان می آورند.

آدرس : No.1 1 Okitayama Washimine-Cho, Kita Ward, Kyoto, 603-8458, Japan

مقاله مرتبط : شکوفه های گیلاس ژاپن

 

پارک هیات کیوتو

هتل پارک هیات کیوتو

هتل پارک هیات یکی از معروف ترین هتل های کیوتو است که می توان آن را به یک شهرک زیبا تشبیه کرد که اگر وارد آن شوید، قصد ترک آن را برای بازدید از جاهای دیگر کیوتو نخواهید داشت. در اینجا برخی از دیدنی ترین معابد ژاپن را به عنوان چشم انداز اتاق خود خواهید داشت. مانند پاگودای چند طبقه یاساکا که از پنجره‌های اتاق خوابتان در برابر افق سقف کاشی‌کاری شده خودنمایی می کند یا معبد کودای جی که درست در کنار آن قرار دارد.

هتل هیات کیوتو مانند دیگر هتل های هیات، دارای استاندارد تعداد اتاق 70 است و حتی موقعیت آن که در امتداد خیابان باستانی نینیزاکا است، این تجربه صمیمانه را بیشتر می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم که علاوه برا گشت و گذار در معبد یاساکا، به کیویاماتو نیز بروید؛ جایی که در آن، غذاهای خوشمزه فصلی ژاپنی را می توانید نوش جان کنید.

آدرس: ژاپن، 〒360 Kodaiji Kyoto, Higashiyama Ward, Masuyacho, JP 605-0826 京都市東山区高台寺桝屋町360

هتل میتسویی کیوتو

هتل میتسویی کیوتو

هتل میتسویی کیوتو که محل اقامت سابق خانواده میتسویی (از قوی‌ترین قبیله‌های ژاپن) بوده است، دارای آثاری از زمان‌های بسیار دور مانند دروازه اصلی کاجیمیا و فانوس‌های سنگی می باشد. اما بعد از بازسازی، دارای جلوه هایی مدرن نیز شد که برای مسافران با سلیقه های مختلف، جذاب باشد.

در هتل میتسویی کیوتو، 161 اتاق مهمان با معماری چایخانه های سنتی ژاپن طراحی شده است که چشم اندازی از دیوارهای قلعه نیجو، منظره شهری کیوتو و باغ مرکزی ارائه می دهد. می توانید روز خود را با یک جلسه تنفس آرامش‌بخش آغاز کنید و از چشمه های آبگرم لذت ببرید. همچنین ماساژ سنتی ژاپنی را از دست ندهید.

آدرس : ژاپن، 〒604-0051 Kyoto, Nakagyo Ward, Nijoaburanokojicho, 284

هتل روکو کیوتو

هتل روکو کیوتو

هتل روکو کیوتو دارای یک مجموعه تفریحی گسترده است که آن را تبدیل به یکی از خاص ترین هتل های کیوتو می کند. چشم انداز دامنه کوه تاکاگامین بسیار زیبا است و  یک استخر آبگرم روباز، تماشای آن را رویایی‌تر می کند. رنگ بندی اتاق‌های شیک، با پالت های خنثی طراحی شده اند تا احساس آرامش را به مسافران هدیه دهند.

وقتی در هتل روکو هستید، حتماً از تجربه هایی که مخصوص این هتل هستند، استفاده کنید. از جمله جلسه ساخت کاغذ وشی یا تجربه ساخت ظروف چینی که توسط استاد کانو شوکوکو آموزش داده می شود.

آدرس: 44-1 Kinugasa Kagamiishicho, Kita Ward, Kyoto, 603-8451, Japan

مقاله مرتبط : بهترین هتل های توکیو

 

هتل شینمونزن

اقامت در هتل شینمونزن کیوتو

اگر به دنبال هتلی دور از شلوغی ها و مرکزیت جاهای دیدنی هستید، هتل شینمونزن جایی است که به دنبال آن هستید. این هتل به عنوان یک ماچیای سنتی است و با منطقه غنی از میراث گیون ترکیب می شود که دارای فضای داخلی معاصر با تنها 9 سوئیت است. اتاق‌های بزرگ و مدرن با در نظر گرفتن میراث کیوتو طراحی شده‌اند و مهمانان می‌توانند از بین تخت‌های سنتی یا تخت‌های مدرن انتخاب کنند. پیشنهاد ما سوییتی است که دارای بالکن با چشم انداز رودخانه است.

آدرس : Shinmonzen-dori, 235 Nishinocho, Higashiyama Ward, Kyoto, 605-0088, Japan

هتل هوشینویا کیوتو

هتل هوشینویا کیوتو

هتل هوشینویا در حاشیه شهر کیوتو قرار دارد و بهترین گزینه برای گردشگرانی است که پس از چند روز کاوش در شهر به دنبال یک استراحت به دور از شلوغی ها هستند. پس از پیاده شدن از قطار آراشیاما، یک قایق سواری 15 دقیقه ای با قایق چوبی بسیار لذتبخش خواهد بود که در مجموعه ای از ساختمان های ترکیب شده با مناظر اطراف غوطه ور می شوید.

در هتل هوشینویا کیوتو، 25 اتاق با تعادلی از طراحی مدرن و صنایع دستی سنتی وجود دارند و مهمانان را برای تماشای مناظر و صداهای دلنواز و استراحتی آرام دعوت می کنند. با غذاهای فصلی محلی از خود پذیرایی کنید و از درمان‌های اسپای داخل اتاق نیز غافل نشوید. همچنین فرصت یک جلسه طب سوزنی با برنامه دو روزه اسپا را نیز در هتل هوشینویا خواهید یافت.

منابع: LifeStyleAsia

BoutiqueHotel

InsideKyoto

5/5 - (2 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *