تور ویتنام

narvan logo

بهترین هتل های نپال

بهترین هتل های نپال

هتل های نپال

فهرست مطالب

با این که مناظر نپال به عنوان بام دنیا باشکوه هستند اما تا همین اواخر امکانات لوکس این کشور بسیار اندک بود. امروزه، هتل های نپال در حال افزایش است و جای خالی استراحتگاه‌ها و اقامتگاه‌های منحصربه‌فرد به سرعت پر شده است. پس در سفر شخصی خود به این کشور یا در تور نپال مشکلی از لحاظ اقامتگاه نخواهید داشت. چرا که انواع هتل ها با قیمت های متنوع وجود دارند که در این مقاله می خواهیم لوکس ترین آنها را بررسی کنیم.

بهترین هتل های نپال

امروزه هتل های لوکس نپال زیاده شده اند. از اقامتگاه‌های مجللی مانند “تاج مگاولی سرای” در دشت‌های چیتوان در نزدیکی کروکودیل‌ها و کرگدن‌ها گرفته تا هتل‌های رشته کوه هیمالیا که با هلیکوپتر می توانید به آنجا بروید، بهترین هتل های نپال هستند که ارزش امتحان کردن را دارند.

هتل دواریکا در کاتماندو

هتل دوریکا در کاتماندو از بهترین هتل های نپال

هتل دواریکا برای حمایت از حفظ معماری سنتی نیواری و میراث هنری نپال ساخته شده است. این اقامتگاه در سال 2015 از بازسازی یک ملک قدیمی ایجاد شده است. گزینه‌های غذاخوری داخلی هتل دواریکا، رستوران کریشنارپان است که یک بوفه صبحانه نپالی را در حیاط هتل در رستوران توران ارائه می دهد. همچنین برخی مسافران بار فیوژن در مجاورت استخر را ترجیح دهند که یادآور حمام های دوران سلطنت مالا در قرن دوازده است.

آبگرم پانچا کوشا هیمالیایی در هتل دواریکا با تکیه بر فلسفه باستانی آیورودا و طب بودایی، آیورودا، درمان های خود را بر اساس پنج سطح موجود در فلسفه های هیمالیا به دست می آورد. در این آبگرم انواع درمان‌های منحصر به فرد ارائه می شود.

امکان اقامت در 83 اتاق و سوئیت بزرگ که هر کدام شامل حمام‌های طبیعی هیمالیا و سوئیت‌هایی شامل میوه‌های تازه روزانه، کوکی‌ها و گل‌ها هستند، ادامه می‌یابد. سوئیت دارای یک تراس خصوصی و منطقه نشیمن چشمگیر است که مورد توجه زوج های جوان قرار می گیرد.

لوژ کوهستان ببر در پخارا

لوژ Tiger Mountain

لوژ Tiger Mountain در پخارا واقع است که 300 متر بالاتر از دره پخارا قرار داشته و 30 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد و مناظر پانورامای بی نظیر از پس زمینه هیمالیا در خود دارد. لوژ Tiger mountain یک مکان ایده آل برای ماجراجویان جسور است. پرنده نگری و پیاده روی روزانه به جوامع محلی و همچنین پیاده روی در منطقه کوهستانی و اطراف آن از این لوژ در دسترس است.

مسافرانی که به دنبال فرهنگ نپالی هستند، می‌توانند در جلسات مدیتیشن و یوگا که روزانه برگزار می‌شود، شرکت کنند یا به درمان آیورودا و شیاتسو بپردازند. اقامتگاه‌های لوژ Tiger Mountain از سنگ‌های دست‌تراش ساخته شده‌اند که در داخل باغ‌های خصوصی با درختچه‌های بومی، بامبو و درختان میوه قرار گرفته‌اند. یکی از محدودیت های اقامتگاه Tiger Mountain این است که از سپتامبر تا اواسط ژوئن باز است.

مقاله مرتبط : معابد نپال

 

هتل Yeti Mountain

هتل Yeti Mountain

تنها یک هتل در جهان وجود دارد که مسافران می توانند در ارتفاع 4500 متری صبحانه خود را در حالی که قله های پوشیده از برف مرتفع ترین کوه های جهان را در مقابل خود دارند، میل کنند که این نقطه یکی از هتل های نپال است. مسافران با پرواز از طریق هلیکوپتر از اقامتگاه جذاب کوهستانی یتی در کونگده، می توانند در کنار کوه اورست در رویدادی به میزبانی گروه قومی شرپا محلی شام بخورند.

همچنین مسافران پس از تماشای مناظر کوهستانی یک صبح شگفت‌انگیز، می توانند با هلی کوپتر برای استراحت و غذا خوردن دوباره به هتل یتی برگردند. این اقامتگاه در منطقه اورست نپال، مناظری پانوراما از اورست، لوتسه، ماکالو، آما دابلام و مجموعه‌ای از کوه‌های دیگر را ارائه می‌دهد.

هتل تاج مگاولی سرای

هتل تاج مگاولی سرای

هتل تاج مگاولی سرای که در حاشیه رودخانه راپتی و در پارک ملی چیتوان واقع شده است که یکی از میراث جهانی یونسکو می باشد.

پارک ملی چیتوان به معنای «قلب جنگل» است و مسافران این فرصت را دارند که از طریق سافاری‌های جنگلی و فرصت‌های قایق‌رانی در این منطقه به کشف خرس های تنبل، کروکودیل غاریال، ببر، پلنگ و بیش از 540 گونه پرنده بپردازند. این پارک ملی که برای حفاظت از کرگدن‌های تک شاخِ در حال انقراض شکل گرفت، منجر به این شد که تعداد 605 تا از آنها در پارک ساکن شوند و فرصت‌های عالی عکس‌برداری برای بازدیدکنندگان ایجاد شود.

در هتل Taj meghauli serai ماساژهای آرامش‌بخش در اتاق‌های خصوصی مسافران در دسترس است و آنها می توانند شام را در کنار آتش گرم یا در سکوی خصوصی‌شان مشرف به رودخانه راپتی میل کنند. سوئیت پرزیدنتال این هتل، دارای دهانه‌های سنگی سنتی نپالی و استخر شیرجه است؛ در حالی که اتاق‌های عجیب و غریب به بالکن‌هایی با چشم‌انداز پانوراما از هیمالیا و علف‌زارهای ترای در پایین باز می‌شوند.

مقاله مرتبط : راهنمای سفر به نپال

 

هتل دواریکا در دولیخل

هتل دواریکا در دولیخل

باز نام هتل دواریکا را می خواهیم تکرار کنیم این بار در دولیخل. هتل Dwarika در Dhulikhel در مرکز نپال، فضایی را برای مسافران فراهم می‌کند تا در یک اقامتگاه پرامکانات، آرامش روح و جسم خود را بازیابند. با الهام از زیبایی طبیعت و بر اساس فلسفه و طب بودایی، استراحتگاه با استفاده از مواد طبیعی مانند سنگ ساخته شده است.

این استراحتگاه نیز آبگرم پانچا کوشا هیمالیایی را دارد و با توجه به روش‌های درمانی هیمالیایی، به پنج جنبه وجودی اشاره دارد. اتاق‌های صوتی چاکرا، ماز مدیتیشن و ناواگراها وانا نیز ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند که ذهن خودآگاه و ناخودآگاه مسافران به آرامش می رسانند. غذاهای رستوران‌های Dwarika از مزارع ارگانیک کشاورزان محلی تهیه می‌شوند که تعهد استراحتگاه به طبیعت را تقویت می‌کند. برای مسافرانی که هم خواهان تجمل و هم سادگی و آرامش هستند، سوئیت سلطنتی بسیار مناسب خواهد بود.

هتل ماریوت کاتماندو

هتل ماریوت کاتماندو

هتل ماریوت کاتماندو، یکی از مدرن ترین هتل های نپال است. هتل ماریوت یک هتل 214 اتاقه است که طراحی مدرن را با خلاقیت محلی ترکیب می کند. اتاق‌های شیک و زیبا با رنگ‌های گرم، جذابیتی را اضافه می‌کنند که با خدمات رفاهی هتل را تکمیل می کند.

هتل در مرکز شهر که دارای طیف وسیعی از رستوران‌ها است، رویکردی جالب برای تجربه غذاخوری در نپال دارد. آشپزخانه تامل غذاهای چندگانه را ارائه می دهد، در حالی که رستوران تخصصی مدرن آسیایی، ادامامه، غذاهای مدرن تایلندی، ژاپنی و چینی را سرو می کند.

هتل سوالتی

هتل سوالتی

هتل 5 ستاره برتر سوالتی در کاتماندو، ترکیب دیگری از ظرافت مدرن و سنتی بین هتل های نپال است. هتل سوالتی در منطقه سرسبز 12 هکتاری زمین‌آرایی‌شده با چشم‌اندازی باشکوه از هیمالیا واقع شده است. این هتل در منطقه آرام تاهاچال، تنها 8 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تریبووان و 4 کیلومتر از مرکز شهر واقع شده است.

معماری خیره کننده هتل سوالتی به سبک نپالی اصیل است و دارای 285 اتاق سلطنتی و مدرن، بزرگترین کازینو و اسپا در کاتماندو، طیف گسترده ای از رستوران های عالی از جمله غذاخوری های نپالی، چینی، هندی و ایتالیایی اصیل با فضاهای ملاقات منحصر به فرد است که آن را به مکانی ایده آل تبدیل کرده است.

مقاله مرتبط : عجایب نپال

 

هتل سوالتی برای سفرهای تجاری، اوقات فراغت و ماه عسل بسیار مناسب است. همچنین دسترسی این هتل به مجموعه وسیعی از خدمات و فعالیت‌ها از جمله بازدید از معبد پاشوپاتیناث، معبد سویامبونات، میدان دوربار کاتماندو و سفرهای ترکینگ به کوه‌ها، روستاها و مقاصد پانوراما در داخل شهر عالی است.

منابع: RemoteLands

TripAdvisor

Booking

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *