تور ویتنام

narvan logo

بهترین هتل های اوساکا

بهترین هتل های اوساکا

بهترین هتل های اوساکا

فهرست مطالب

اوساکا شهری است که به عنوان یکی از بهترین جاهای دیدنی ژاپن بعد از توکیو و کیوتو که پایتخت کنونی و پایتخت باستانی ژاپن هستند، شناخته می شود. این شهر سرگرم‌کننده‌ترین شهر ژاپن است و هتل های کیوتو هر ساله در حال گسترش هستند. به همین خاطر، یکی از مقصدهای اصلی در تور ژاپن نارون اکوتور می باشد. اگر شهر کیوتو را به عنوان مکانی سلطنتی و پر از صلح و آرامش بازدید کرده اید و به دنبال شهری پر جنب و جوش هستید، به اوساکا سفر کنید.

بهترین هتل های اوساکا

اوساکا یکی از شهرهایی است که نمایانگر فناوری ژاپن و آینده تکنولوژی این کشور است. پس طبیعی است که برخی از لوکس ترین هتل های ژاپن را در اوساکا خواهید یافت. هتل های اوساکا بسیار متنوع هستند و گزینه های اقامتی زیادی در این شهر وجود دارد اما ۱۰ مورد از بهترین هتل ها را می خواهیم بررسی کنیم تا به برنامه ریزی سفر شما کمک کنیم.

1. هتل امپریال اوساکا

هتل امپریال اوساکا

افرادی که به دنبال تماشای هانامی (مشاهده شکوفه های گیلاس ژاپن) هستند، برنامه ریزی می کنند که در ماه های مارس و آوریل در شهر کیوتو باشند و در خیابان های زیبای آن قدم بزنند ولی اگر در هتل امپریال اوساکا اقامت کنید، درختان گیلاس بخشی از چشم انداز اتاق شما خواهد بود. این هتل در ساحل یک رودخانه قرار دارد و توسط صدها درخت گیلاس احاطه شده است. با این که هتل امپریال از جاهای دیدنی اوساکا کمی دور است اما ارزش اقامت را دارد.

2. Dormy Inn Premium Namba

هتل Dormy Inn Premium Namba

مسافرخانه های دورمی به دلیل قیمت های پایین و اتاق های کوچک شناخته شده اند اما نوع Premium آنها، دارای استانداردهای بالاتری هستند. هتل Dormy Inn Premium Namba در قلب اوساکا قرار دارد و یکی از معدود هتل های اوساکا است که چشمه آب گرم دارد. اتاق ها کمی کوچک هستند اما اقامت بسیار خوبی را تجربه خواهید کرد. به خصوص راحتی و قیمت پایین را به شما پیشنهاد می دهد.

3. هتل کنراد اوساکا

هتل کنراد اوساکا

هتل کنراد دارای لابی در طبقه ۴۰ یک ساختمان است که آن را تبدیل به یکی از بهترین هتل های اوساکا می کند‌. چشم انداز بی نظیر از اسکای بارهای هتل کنراد، شما را جذب می کنند تا یک نوشیدنی میل کنید و از منظره شهری شگفت انگیز از ارتفاع لذت ببرید. رستوران کورا نیز در نزدیکی این هتل قرار گرفته است که گزینه بسیار خوبی برای خوردن غذا می باشد.

اگر سوییت Executive Lounge را برای اقامت انتخاب کنید، می‌توانید از تماشای طلوع و غروب خورشید لذت ببرید.

مقاله مرتبط : هتل های توکیو

 

4. کانیوشی ریوکان

هنل کانیوشی ریوکان اوساکا

با این که اوساکا را شهری معرفی کردیم که از نمادهای تکنولوژی ژاپن است اما برخی سنت های تاریخی را نیز در خود حفظ کرده است.

ریوکان کانیوشی در مرکز محله دوتونبوری قرار دارد و تجربه مسافرخانه‌های سنتی ژاپنی را ارائه می‌دهد. تخت‌های هتل با تشک های تاتامی، صندلی ها و درهای ساخته شده از کاغذ حسی سنتی را القا می کند. اما به راحتی می توانید متوجه شوید که در خارج هتل، شلوغی و جنب و جوش برقرار است و می توانید از بارها و غذاخوری های خیابانی اطراف هتل لذت ببرید.

5. هتل پرچم

هتل پرچم اوساکا

هتل The Flag یا پرچم برای کسانی که به دنبال اقامت در یک موقعیت عالی بدون شلوغی های دوتونبوری هستند، گزینه ای عالی است. همچنین این هتل تنها ده دقیقه پیاده روی با ایستگاه قطار شینسایباشی فاصله دارد.

اتاق‌ها دارای سبک غربی و دکوراسیون شیک هستند و از فضای اتاق به طور هوشمندانه ای برای دکوراسیون استفاده شده است. همچنین نگران دوری از محله دوتونبوری نباشید؛ چرا که هتل پرچم، در نزدیکی مرکز خرید شینسایباشی قرار دارد که می توانید از خرید کردن لذت ببرید.

6. هتل نیو اوتانی اوساکا

هتل نیو اوتانی اوساکا

هتل نیو اوتانی در نزدیکی قلعه اوساکا قرار دارد که پس زمینه ای عالی برای چشم انداز هتل ایجاد می کند. این قلعه از قرن شانزدهم که ساخته شد، از حوادث طبیعی مانند صاعقه ها، آتش سوزی ها و بمب های جنگ جهانی در امن نمانده است اما مورد بازسازی قرار گرفت و هنوز هم یکی از جاذبه های اوساکا به شمار می رود. قرار گرفتن قلعه در آن سوی رودخانه نیو اوتانی، زیبایی مناظر را دوچندان کرده است.

هتل نیو اوتانی اوساکا با اسپای خود و 15 رستوران در اطراف و مناظر بی نظیر قلعه اوساکا و شکوفه های گیلاس در فصل بهار، از مسافران خود پذیرایی می کند.

مقاله مرتبط : هتل های کیوتو

 

7. هتل ماریوت اوساکا

هتل ماریوت اوساکا

هتل ماریوت یکی از بهترین هتل‌های ایستگاهی در ژاپن است در نزدیکی ایستگاه شین اوساکا قرار دارد. بنابراین مهمانان به راحتی به مرکز اوساکا دسترسی دارند و حتی می‌توانند در کمتر از یک ربع به کیوتو برسند. هتل دارای اسپا است اما اتاق‌ها به بزرگی اتاق‌های دیگر هتل های اوساکا نیست. اما گزینه های بسیار رستوران و بار و نزدیکی به ایستگاه شین اوساکا از دلایل محبوبیت هتل ماریوت است.

8. هتل ریتز کارلتون اوساکا

هتل ریتز کارلتون اوساکا

هتل ریتز کارلتون اوساکا تمامی امکاناتی را که از برند ریتز کارلتون انتظار دارید، در خود دارد. یک استخر سرپوشیده آبگرم، کلاب فوق العاده و اسپای که فرصتی برای استراحت در محله شلوغ اومدا را ارائه می دهد.

رستوران‌های دو ستاره میشلین ریتز کارلتون نیز فوق العاده هستند. رستوران اول La Baie است که غذاهای فرانسوی را ارائه می دهد و رستوران دوم، Tempura by Hanagatami، یک رستوران ژاپنی است و غذاهای خوشمزه ژاپنی را سرو می کند.

9. هتل هیلتون

هتل هیلتون اوساکا

هتل هیلتون اوساکا در نزدیکی ایستگاه های اوساکا و اومدا قرار دارد و دسترسی آن به بهترین خطوط حمل و نقل شهر مناسب است. دکوراسیون اتاق ها ترکیبی از سبک غربی و ژاپنی است؛ همچنین لابی، باشگاه ورزشی و استخر هتل هیلتون نیز عالی هستند.

در نزدیکی هتل هیلتون، برخی از بهترین فروشگاه‌های تکنولوژی اوساکا با طیف وسیعی از دوربین‌های کنون، نیکون، فوجی و سونی نو و دست دوم را می توانید خریداری کنید. ساختمان Sky umeda نیز برای گشت و گذار عالی است که تنها ده دقیقه پیاده روی با هتل فاصله دارد.

مقاله مرتبط : بهترین مراکز خرید ژاپن

 

10. هتل سنت رجیس

بار هتل سنت رجیس اوساکا

هتل سنت رجیس در سال 2010 افتتاح شد و زمانی یکی از بهترین هتل های اوساکا بوده است. البته با وجود گسترش هتل های لوکس، امروزه نیز همچنان یکی  از هتل‌های با استاندارد بالا در اوساکا می باشد و در محله‌ای خوش آب و هوا قرار گرفته است. درست در بیرون هتل، خیابان زیبای میدوسوجی قرار دارد که گاها به عنوان شانزه لیزه ژاپن نیز شناخته می شود. برای صرف غذا به St Regis’s Wajo بروید که به عنوان یکی از بهترین کبابی های تپانیاکی در اوساکا در نظر گرفته می‌شود.

 

منابع: TheTimes

Expedia

InsideOsaka

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *