تور ویتنام

narvan logo

بهترین هتل های توکیو

بهترین هتل های توکیو

بهترین هتل های توکیو

فهرست مطالب

توکیو پایتخت ژاپن، شهری با برخی از مهمترین جاهای دیدنی ژاپن است و اگر به این شهر سفر کنید، برای یک تجربه جذاب، حتما توصیه می کنیم که برای اقامت در حداقل یکی از هتل های توکیو برنامه ریزی کنید. در اینجا بهترین هتل های توکیو را بررسی می کنیم تا انتخاب هتل برای برنامه ریزی سفر شما راحت تر شود. اگر می خواهید با تور سفر کنید، روی لینک تور ژاپن کلیک کنید تا هتل هایی که در سفر با نارون برای اقامت انتخاب شده اند، مشاهده کنید. 

بهترین هتل های توکیو

هتل های توکیو بسیار زیاد و متنوع هستند و هر کدام دارای خدمات عالی هستند. اما اگر می خواهید در سفر به توکیو بهترین و لوکس هتل های توکیو را برای اقامت انتخاب کنید، در این لیست معیار انتخاب ما، خدمات فوق العاده، رستوران های درجه یک و چشم اندازهای آنها است. با ما همراه باشید تا هتل ها را بررسی کنیم.

بخوانید  جاهای دیدنی توکیو

1. هتل Four Seasons

هتل four seasons توکیو

هتل Four seasons (چهار فصل) یکی از بهترین هتل های توکیو است. این هتل ۵ ستاره، تنها 57 اتاق دارد و یک هتل بوتیک به حساب می آید. تعداد کم اتاق ها باعث می شود که خدمات عالی و شخصی ارائه دهند. Four seasons در نزدیکی ایستگاه توکیو قرار دارد و دارای خدمات “خوش آمد گویی” رایگان در ایستگاه و در فرودگاه ناریتا با پرداخت هزینه است.

این هتل دارای معماری مدرن و اتاق‌های بزرگ و با تکنولوژی روز هستند و ویوی پنجره ها، محدود به ساختمان‌های اطراف یا قطارهایی است که به ایستگاه می‌روند. امکانات هتل عبارتند از اسپا با حمام های ژاپنی، سالن بدنسازی و رستوران فرانسوی با چشم انداز ایستگاه توکیو.

2. هتل ماندارین اورینتال

هتل ماندارین اورینتال

هتل ماندارین اورینتال یا شرقی، در منطقه تاریخی نیهونباشی قرار دارد که محل بازار بورس توکیو و فروشگاه بزرگ میتسوکوشی است. ماندارین اورینتال به خاطر سه رستوران ستاره‌دار میشلین و دکوراسیون مجلل خود که شامل منسوجات و پارچه‌های بافته‌شده است، بسیار محبوب می باشد.

اتاق‌ها در طبقات 30 تا 36 ساختمان، دارای چشم انداز زیبا از شهر، از جمله برج اسکای تری، خلیج توکیو، باغ‌های کاخ امپراتوری یا کوه فوجی هستند. یکی از خدمات هتل این است که کفش ها به طور رایگان تمیز می شوند و لباس ها نیز، شسته شده و تحویل داده می شوند.

3. هتل پارک هیات

هتل هیات پارک توکیو

هتل پارک هیات در غرب منطقه شینجوکو قرار دارد و شما را از هیاهو و شلوغی توکیو محافظت می کند. هتل پارک هیات یکی از معروف ترین هتل های توکیو است و اصلی شهرت هتل پارک هیات، نمایش آن در فیلم سینمایی Lost in Translation بود که توجه ها را به خود جلب کرد. پارک هیات دارای اتاق‌های باشکوهی است که همگی با چشم‌اندازهای خیره‌کننده هستند و اتاق هایی که رو به شرق به سمت شبهای زنده شینجوکو هستند، از محبوب بالایی برخوردار هستند.

مهمترین ویژگی هاز این هتل عبارتند از: کتابخانه 2000 کتابی، گریل محبوب نیویورک با برانچ معروف آخر هفته و فهرست گسترده ای از شراب های کالیفرنیایی به خصوص شراب های قدیمی که هیچ جا نمی توانید پیدا کنید، استفاده رایگان از دوچرخه، اسپا و باشگاه تناسب اندام و آفتاب گیری. همچنین کلاس های یوگا نیز به طور رایگان در باشگاه ها و استخرها ارائه می شوند.

بخوانید  جاهای دیدنی توکیو

4. هتل پنینسولا

هتل پنینسولا توکیو

هتل پنینسولا یا شبه جزیره دارای فضایی بودایی است که در عین حال با آثار هنری چشم نواز معاصر پر زرق و برق تزیین شده است. اتاق ها و وان های بزرگ دونفره، از ویژگی های منحصر به فرد این هتل است اما خدمات فوق‌العاده که ارائه می دهد، آن را به یکی از بهترین هتل های ژاپن تبدیل می کند: امکان تحویل شما تا فاصله 2 کیلومتری با رولز رویس، دوچرخه‌هایی برای کاوش در محله، باشگاه تناسب اندام، استخر سرپوشیده و تراس در فضای باز که همه به صورت رایگان در اختیار مهمانان هتل قرار میگیرند.

بخوانید  راهنمای سفر به توکیو

5. هتل کنراد

هتل کنراد توکیو

هتل کنراد با موقعیت مکانی در نزدیکی گینزا، با آثار هنری 23 هنرمند برجسته ژاپنی، طراحی مدرن شیک و بزرگترین مراکز اسپا و تناسب اندام شهر، یکی از بهترین هتل های توکیو است. برای استفاده از این هتل، باید حاضر باشید که هزینه بالایی را برای اقامت بپردازید اما توصیه می کنیم که چشم‌اندازهای پانورامای فوق‌العاده‌ای را که اتاق‌های گران‌قیمت‌تر در کنار خلیج ارائه می‌کنند و مشرف به باغ هاما ریکیو به سمت خلیج و اودایبا هستند، از دست ندهید.

6. هتل گرند هیات

هتل گرند هیات توکیو

هتل گرند هیات در منطقه روپونگی هیلز واقع شده است و با 200 اتاق، سینما، موزه آوانگارد هنر موری در طبقه 53 و رصدخانه در بام بسیار محبوب شده است. همچنین در گرند هیات با 11 رستوران و بار از شما پذیرایی می شود و یک باشگاه بدنسازی با استخر سرپوشیده و اسپا نیز ارائه می شود. اتاق‌ها بزرگ و شیک طراحی شده‌اند و با میزهای بزرگ، پرده‌های خاموش با دکمه‌های کنترلی و حمام‌های بزرگ، یک فضای بسیار راحتی را برای مهمانان فراهم کرله اند. هتل گرند هیات برای خانواده ها بسیار مناسب است.

7. پارک هتل توکیو

پارک هتل توکیو

پارک هتل توکیو در نزدیکی گینزا قرار دارد و دارای 7 گالری هنری است که در طبقات مختلف قرار دارند. همچنین دارای رستوران ژاپنی و فرانسوی و بار بی نظیر است. توصیه می کنیم که اتاقی را در یکی از طبقات دارای گالری هنری انتخاب کنید و با نقاشی‌های دیواری منحصربه‌فرد توسط هنرمندان ژاپنی احاطه شوید. خدمات طبقات هنری شامل نوشیدنی های الکلی رایگان عصرانه، نوشیدنی‌های غیرالکلی در تمام روز و شیرینی صبحگاهی است.

8. هتل اودایکو (Century southern tower)

هتل اودایکو توکیو

اگر نمی خواهید که هزینه بالای هتل پارک هیات را بپردازید اما هتل فیلم Lost in Translation را تجربه کنید، هتل اودایکو جایگزین بسیار مناسبی است. این هتل در طبقات 20 تا 35 یک ساختمان اداری در نزدیکی ایستگاه شینجوکو و مجتمع خرید میدان تایمز تاکاشیمایا قرار دارد و اتاق‌هایی مبله اما ساده ارائه می‌کند و در 90 درصد آن‌ها، سیگار کشیدن ممنوع است. اندازه اتاق ها کوچکتر است اما چشم انداز وسیع و زیبایی را به سمت پارک شینجوکو و شب های روشن توکیو ارائه می کند.

9. هتل هوشینویا

هتل هوشینویا توکیو

هتل هوشیانا از بهترین هتل های توکیو از نوع ریوکان است و گرانتر از ریوکان سنتی می باشد. حمام ژاپنی سرپوشیده در طبقه بالا از ویژگی های برجسته هتل هوشینویا است و دارای یکی از بهترین رستوران‌های ژاپن می باشد که تنها برای مسافران هتل رزرو می شود. یکی دیگر از مزایای هتل، این است که مستقیماً از طریق زیرزمین به ایستگاه مترو اوتماچی متصل است.

بخوانید  برج توکیو اسکای تری

10. هتل ریتز کارلتون

هتل ریتز کارلتون توکیو

چیزی که هتل ریتز کارلتون را از دیگر هتل های توکیو متمایز می کند، چشم انداز وسیع آن از ارتفاع بالا است. با این که هتل های مرتفع زیادی در توکیو وجود دارد، اما هتل ریتز کارلتون منظره فوق العاده ای ارائه می کند. این هتل در دومین ساختمان بلند توکیو و بر فراز توکیو میدتاون در منطقه تفریحی روپونگی قرار دارد. هتل ریتز کارلتون دارای رستوران‌های درجه یک با سرو رایگان غذاهای فرانسوی و ژاپنی است و باشگاه سلامتی با استخر سرپوشیده و برخی از بزرگ‌ترین اتاق‌های مهمان توکیو به مساحت 52 متر مربع، آن را از دیگر هتل ها متمایز می کند. مناظر خیره‌کننده کوه فوجی، باغ‌های کاخ امپراتوری و برج توکیو، بسیار زیبا هستند.

11. هتل هاماچو

هتل هاماچو توکیو

 

هتل هاماچو یک برج تتریس است که فضای سرسبز باطرادتی را از طریق بالکن‌ها ارائه می دهد. هاماچو برای کسانی که به دنبال هتل ارزان تر در توکیو به هستند، انتخاب مناسبی است. اگر کوچک‌ترین اتاق‌ها را انتخاب می‌کنید، جای واقعا کوچکی را در اختیار خواهید داشت. اتاق کمی بزرگ‌تر را انتخاب کنید و یک تراس با ردیف درختچه‌ها، منظره شهر و نورگیری خوبی خواهید داشت.

12. هتل امان توکیو

هتل امان توکیو

پایتخت ژاپن به شلوغی، نورهای نئون و زندگی شبانه خود شهرت دارد اما اگر به دنبال یک هتل عالی آرامش بخش هستید، هتل امان توکیو را انتخاب کنید. این هتل در میان آسمان‌خراش‌های با هندسه های منظم قرار دارد و توسط معمار فقید استرالیایی کری هیل طراحی شده است که به گفته وی، بهترین طراحی او به حساب می آید. طبقات بالاتر هتل، چشم انداز بی نظیری از شهر را ارائه می دهند. برای احساس آرامش بیشتر، با یک استاد مدیتیشن تمرین دم و بازدم انجام دهید؛ سپس در کمال آرامش، صحنه رویایی غروب خورشید را نظاره گر شوید.

13. هتل موجی

هتل موجی گینزا

دفتر مرکزی دنیای موجی در فروشگاه گینزا قرار دارد. گینزا یکی از بهترین مراکز خرید ژاپن است. لابی هتل موجی در بالاترین طبقه فروشگاه قرار دارد که یک کافه جذاب و اتاق مطالعه عمومی را در خود جای داده است. از طریق لابی و با یک آسانسور، به اتاق خود می توانید دسترسی داشته باشید که در منطقه ای آرام از ساختمان تجاری گینزا قرار دارد.

14. هتل نیو اوتانی توکیو

هتل نیو اوتانی توکیو

اولین عنصری که در هتل نیو اوتانی توکیو، نظر و تخیل شما را به خود جلب می‌کند، باغ های هتل هستند. این هتل بیش از 50 سال پیش برای پذیرایی از مسافران اولین بازی‌های المپیک توکیو ساخته شد. در سرتاسر فضای سرسبز هتل، پل‌های سنتی قرمز را روی حوض‌های زیبا می بینید. در حالی که آبشاری با چشم‌انداز عالی از لبه آن سرازیر می‌شود. هتل نیو اوتانی را واقعا یکی از زیباترین هتل های توکیو می توان در نظر گرفت.

15. هتل سلستین توکیو شیبا

هتل سلستین توکیو شیبا

هتل سلستین در یک منطقه خوب از توکیو واقع شده و یکی از بهترین هتل های توکیو برای افرادی است که به دنبال اقامت ارزان تا میان رده هستند. هتل سلستین دارای یک بوفه صبحانه گسترده، یک سالن استراحت خصوصی با چای، اسنک و کتاب روی میز قهوه است. اتاق‌ها در اطراف یک حیاط باز چیده شده‌اند و نور طبیعی زیادی را در راهروها دریافت می‌کنند. در هتل آواز پرندگان از بلندگوها پخش می‌شود و آرامش بی نظیر صبحگاهی را فراهم می کند. قیمت هتل سلستین نسبت به راحتی و امکانات آن واقعا به صرفه می باشد.

بخوانید  دیزنی لند توکیو

جمع بندی

توکیو پایتخت ژاپن، شهری باشکوه و پر از هتل ها با امکانات و قیمت های متنوع است. در طول تقاضایی که برای اقامت گردشگران سراسر جهان برای المپیک 2020 در توکیو ایجاد شد، ده ها هتل لوکس، میان رده و ارزان قیمت در این شهر احداث شدند تا نیاز مسافران را برآورده کنند. به همین خاطر، انتخاب بهترین هتل طبق سلیقه یا بودجه تان، کار آسانی نخواهد بود. در این مطلب، 15 مورد از بهترین هتل های توکیو را معرفی کردیم تا در انتخاب محل اقامت در توکیو، شما عزیزان را راهنمایی کرده باشیم. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

 

منابع: Santorinidave

CNTraveler

BoutiqueHotel

TravelAndLeisure

5/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *