تور ویتنام

narvan logo

هتل های زنگبار

هتل های زنگبار

فهرست مطالب

هتل های زنگبار

در این مقاله به بررسی هتل های زنگبار می پردازیم. این هتل ها دارای امکاناتی مدرن و در برخی از آنها بکر و طبیعی و رستوران هایی با غذاهای سنتی و خوشمزه هستند. سواحل زنگبار شهرت جهانی دارند و بسیاری از گردشگران را به سمت خود می کشانند. اغلب این سواحل سفید هستند و آب شفافی دارند و به طرز باورنکردنی بکر هستند. در تور تانزانیا و زنگبار نارون اکوتور می توانید از جزیره زنگبار دیدن کنید و در این هتل های بی نظیر، اقامت داشته باشید. با مقاله بهترین هتل های زنگبار با ما همراه باشید.

اقامتگاه زنگبار

رزیدنس زنگبار - نارون اکوتور

یکی از بهترین هتل های زنگبار برای حفظ حریم خصوصی، رزیدنس زنگبار است که دارای ۶۶ ویلا خصوصی است که در میان زمینی به مساحت ۳۲ هکتار از باغ‌های گرمسیری ساخته شده‌اند. هر ویلا مجهز به تخت‌خواب‌های خوش خواب و تمیز، صندلی‌های حصیری دنج برای نشستن با کتاب و استخر خصوصی روی یک عرشه چوبی است، به این معنی که اگر مهمانان نمی‌خواهند، نیازی به ترک حریم خصوصی و خلوتگاه خود ندارند. با این حال، ساحل سفید خیره‌کننده، استخر بی‌نهایت زیبا و اسپای دلپذیر با شش اتاق درمانی و منوی جوان‌کننده‌ای که توسط برند معروف اسپا بریتانیا، ila، طراحی شده است، از امکانات این اقامتگاه محسوب می شود.

پارک هیات زنگبار

پارک هیات زنگبار - نارون اکوتور

پارک هیات زنگبار از بهترین هتل های زنگبار است که در سطح جهانی، اقامتگاه کم نظیری می باشد. درست در نزدیکی قلب شهر سنگی تاریخی محافظت شده توسط یونسکو است، اما در ساحلی آرام با زمین‌های خصوصی فوق‌العاده قرار دارد. این هتل به‌عنوان اولین هتل پنج ستاره در شهر سنگی، تاریخچه‌ای شگفت‌انگیز دارد، که زمانی عمارت اواسط قرن نوزدهم یک تاجر ثروتمند عمانی بود. این هتل با عشق بازسازی و گسترش یافته است تا پیوند زیبایی از میراث و طراحی عمانی و تانزانیا ایجاد شود.

اتاق‌ها دارای پنکه‌های سقفی تزئینی، تخت‌های سایبان‌دار، دوش‌های موسمی به همراه دکوراسیون عربی و هندی مانند آباژور و حکاکی‌های گلدار هستند. استخر بی‌نهایتی آرام به اقیانوس هند چشم‌انداز زیبای این هتل است و این هتل دارای اتاق غذاخوری است که غذاهای عربی، پرتغالی و سواحیلی سرو می‌کند.

بخوانید  از سیر تا پیاز صعود به کلیمانجارو

زوری زنگبار

هتل زوری زنگبار - نارون اکوتور

در نوک شمالی جزیره اونگوجا، در حدود 60 کیلومتری شهر استون، زوری، که در زبان سواحیلی به معنای «زیبا» است، توصیف مناسبی برای این هتل است که یکی از بهترین هتل های زنگبار می باشد. سقف‌هایی به سبک آفریقایی و فضای داخلی خاکی اما امروزی در سرتاسر 56 ویلا، خانه ییلاقی و سوئیت های این هتل دیده می‌شود که به راحتی در کنار ساحل با ماسه‌های سفید تفرجگاه و باغ‌های گرمسیری پراکنده شده‌اند که هر کدام تنها چند قدم از آب‌های نیلگون اقیانوس هند فاصله دارند.

خانه‌های ییلاقی دارای تراس و دوش در فضای باز هستند، در حالی که ویلاها و سوئیت‌ها هر کدام لوکس جکوزی خصوصی را ارائه می‌دهند. مهمانان اغلب برای غروب آفتابی که در کنار ساحل سرو می‌شوند گرد هم می‌آیند تا غروب آفتاب‌گیر و ست‌های آرامش‌بخش دی‌جی را مشاهده کنند و می‌توانند از انواع غذاها از غذاهای بین‌المللی که در ایستگاه‌های آشپزی زنده در رستوران اصلی سرو می‌شود، تا لقمه‌های سبک در کنار استخر و ساحل لذت ببرند. شام خصوصی سفارشی و صمیمی و آموزش آشپزی در سراسر استراحتگاه قرار دارد.

 

کیلیندی زنگبار

هتل کیلیندی زنگبار - نارون اکوتور

در حالی که کیلیندی ممکن است اکنون بخشی از گروه هتل Elewana باشد، در ابتدا به عنوان یک خانه تعطیلات برای بنی اندرسون از ABBA ساخته شد. یک شاهکار معماری خیره کننده با 15 ویلا انحنادار که در میان 35 هکتار از باغ های سرسبز استوایی قرار دارد. تأثیر این نوازنده سوئدی در همه جا مشهود است، با لهجه هایی از مینیمالیسم اسکاندی که با میراث خاورمیانه در هر یک از سوئیت های غرفه به اجرا در می آید.

دوش‌های بارانی و استخرهای شنای خصوصی مهمانان را تشویق می‌کند که محیط طبیعی زیبا را در آغوش بگیرند، در حالی که یک استخر بی‌نهایت ۲۵ متری و آبگرم طبیعت محور از امکانات مرکزی برجسته این هتل هستند. خدمات پیشخدمت شبانه روزی نیز وجود دارد.

 

ملیا زنگبار

هتل ملیا از بهترین هتل های زنگبار - نارون اکوتور

در شن‌های عاج سواحل شمال شرقی زنگبار، این تفرجگاه فراگیر مکانی خلوت است که مستقیماً به اقیانوس هند بازمی‌گردد. بین ساختمان اصلی و مجتمع جدیدتری به نام The Level تقسیم می‌شود، که دومی با رستوران و سالن استراحت خود، حسی کاملاً مدرن‌تر و مدیترانه‌ای دارد و تجربه‌های منحصربه‌فردی را برای مهمانانی که در طبقه‌بندی اتاق‌های طبقه بالا هستند، ارائه می‌دهد.

بخوانید  بهترین سواحل زنگبار کدام ها هستند؟

در این مورد، دسته بندی اتاق ها از اتاق های دو نفره با نمای باغ گرفته تا اتاق های غرفه مخصوص بزرگسالان رو به اقیانوس The Level و ویلاهای یک، دو و سه خوابه با استخرهای بی نهایت خصوصی خود را شامل می شود. پنج رستوران و چهار بار، مهمانان را با سالن استراحت اسکله چوبی ذوق زده خواهد کرد ، این هتل مکانی مورد علاقه برای غروب آفتاب است که به زیبایی غروب را نشان می دهد.

لژ ماتموه

لژ ماتموه - نارون اکوتور

اقامتگاه ساحلی شیک و بوم‌گردی زنگبار، مکان مناسبی برای یک اقامتگاه استوایی روستایی است که در نزدیکی روستای ماتموه در شمال شرقی جزیره قرار دارد. این هتل تنها دارای 12 ویلا میهمان است که توسط دو استخر شنا که تقریباً از صخره مرجانی ناهموار به اقیانوس سرازیر می شوند، خدمات رسانی می کنند.

روبروی هتل یک منطقه حفاظت شده دریایی و نقطه غواصی است که در آن لاک پشت های سبز لانه می کنند و بیش از 600 گونه ماهی صخره های مرجانی را می توان یافت. میهمانان می توانند از اتاق های مدرن با رنگ های سنتی مانند فرش های بافته شده، مبلمان عتیقه و صندوق های زنگباری لذت ببرند، یک رستوران تمام روز نیز همیشه در آنجا غذاهای خوشمزه سرو می کند.

بارازا ریزورت و اسپا

بارازا رزورت در زنگبار - نارون اکوتور

در ساحل جنوب شرقی زنگبار، مشرف به امتداد ۲۴۰ متری ساحل خصوصی در نزدیکی تنها بخش غواصی، Baraza Resort & Spa است. طراحی شده بر روی کاخ های مجلل سلاطین عمانی که تقریباً 300 سال در اینجا حکومت کردند: دیوارهای سفید غنی شده با لامپ های برنجی، بادبزن های چرخان و مبلمان چوبی ظریف. هر یک از 30 ویلا یک و دو خوابه دارای یک استخر شنای خصوصی، تراس آفتابگیر، وان حمام مستقل و سالن های استراحت در فضای باز برای استراحت های بعد از ظهر است.

مجموعه ای چشمگیر از غذاهای ارائه شده، با غذاهای قاره ای، سواحیلی، هندی و ایرانی در شب به عنوان شام و در ناهار بوفه های غیررسمی و بین المللی سرو می شود. این اسپا یک نقطه برجسته واقعی است که شبیه یک واحه عربی با کف‌های موزاییک طلایی، تخت‌خواب‌های سایبان‌دار و درمان‌های تایلندی، بالیایی و آیورودا است.

بخوانید  شیرازی های زنگبار

 

هتل تمبو

هتل تمبو از بهترین هتل های زنگبار - نارون اکوتور

یک تجربه منحصر به فرد در انتظار شما در خانه و آپارتمان تمبو است. هتل و آپارتمان تمبو هاوس در قلب شهر سنگی زنگبار در کنار دریای زیبا واقع شده است. ساختمان اصلی باشکوه در طول قرن های گذشته عملکردهای مختلفی داشته است. بین سال‌های 1834 و 1884 به‌عنوان کنسولگری آمریکا در زنگبار خدمت می‌کرد و سپس تبدیل به دفاتر تجاری Cowasjee Dinshaw & Partners شد.

مقر آنها در عدن (که اکنون بندر سوئز نامیده می شود) بود و با داشتن پست های تجاری به ویژه در بیشتر مناطق تحت الحمایه بریتانیا، به بزرگترین شرکت تجاری در اقیانوس هند تبدیل شد. تا به امروز، نام Cowasjee Dinwash & Partners هنوز در ورودی اصلی هتل تمبو هاوس قابل مشاهده است.

مهاتما گاندی، در سفر خود به هند از آفریقای جنوبی در سال 1930، چند هفته ای با خانواده دینواش در اینجا ماند. فردی مری کوری و خانواده اش به عنوان یک ستاره جدید در حال ظهور در بریتانیا و صحنه موسیقی جهان، قبلاً این هتل آمده است. آپارتمان “ماراشی” این هتل بود هر زمان که در تعطیلات به زنگبار برمی گشتند.

در کنار هتل تمبو هاوس نیز کنسولگری بریتانیا قرار دارد، جایی که در سال 1874 جسد دکتر لیوینگستون قبل از شروع سفر طولانی خود به انگلستان آورده شد. این ساختمان برجسته، بزرگترین و با فاصله زیاد، بلندترین ساختمان در شهر سنگی است. در کنار بیت العجایب، قلعه قدیمی از یک طرف و موزه قصر از طرف دیگر قرار دارد. به عبارت دیگر، هتل تمبو هاوس در موقعیتی عالی قرار گرفته است، برای یافتن مغازه ها، رستوران ها نیازی نیست راه زیادی بروید. مکان‌های تاریخی که شهر سنگی زنگبار را معرفی می کند. بندر زنگبار فقط 5 دقیقه با ماشین و فرودگاه بین‌المللی زنگبار فاصله دارد.

2/5 - (1 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *