تور ویتنام

narvan logo

ویزای توریستی ژاپن برای ایرانیان

ویزای توریستی ژاپن برای ایرانیان

ویزای توریستی ژاپن

فهرست مطالب

ژاپن کشوری بزرگ و زیبا برای بازدید است و جاذبه های گردشگری بسیار زیادی برای ارائه دارد.  توکیو، اوزاکا و کیوتو سه شهر بزرگی هستند که ژاپن را برجسته می‌کنند و مکان‌هایی برای بازدید با مکان‌های گردشگری متفاوت از تاریخ، فرهنگ و طبیعت تا لذت از خرید هستند. این کشور، هر ساله بازدیدکنندگان ایرانی زیادی را جذب می کند. به همین خاطر، قصد داریم شرایط، مدارک و هزینه ویزای توریستی ژاپن را به طور کامل شرح دهیم. پس با ما همراه باشید.

معرفی کشور ژاپن

 

معرفی کشور ژاپن

ژاپن کشوری است که از جزایر زیادی تشکیل شده است. جغرافیای ژاپن باعث شده از زمان گذشته مردم آن خودکفا باشند و کار زیاد به یک فرهنگ در ژاپن تبدیل شده است و به همین دلیل اقتصاد ژاپن رشد خوبی دارد. البته هزینه زندگی در ژاپن بالاست.

ژاپن از بیش سه هزار جزیره تشکیل شده است که از شمال شرقی به جنوب غربی امتداد یافته است و کره، چین، روسیه و فلیپین از نزدیک ترین همسایگان این کشور هستند. دریای اختسک در شمال، دریای ژاپن در غرب و دریای چین شرقی در جنوب و در شرق آن اقیانوس اطلس وجود دارد. نبود مرزهای مشترک زمینی، امکان کنترل ورود کالاهای خارجی و افراد بیگانه و اندیشه های خارجی را برای ژاپنی ها فراهم ساخته است.

بخوانید  راهنمای سفر به ژاپن

بیش از هفتاد درصد کشور ژاپن کوهستانی است که در واقع، این کشور بر قله های رشته کوه هایی است که از کف اقیانوس بالا آمده اند. حرکت این رشته کوه ها هنوز ادامه دارد. به همین دلیل ژاپن در معرض زلزله و آتش فشان است.

مردم ژاپن

 

مردم ژاپن

جمعیت ژاپن طبق آخرین آمار منتشر شده در سال ۲۰۱۷ حدود ۱۲۶/۷۱ میلیون بوده است. که دارای تراکم جمعیت بالایی است. امید به زندگی در مردان ۷۲ سال و در زنان ۸۶ سال است. رشد جمعیت این کشور منفی بوده و بیشتر جمعیت آن از افراد مسن تشکیل شده است.

مردم سنتی کشور ژاپن

مردم ژاپن بسیاری از مراسم قدیمی خود را حفظ کرده اند ولی در عین حال از فناوری های روز جهان استفاده می کنند. برای مثال تعداد زیادی از مردم ژاپن صاحب تلویزیون، دستگاه های صوتی استریو و رایانه هستند، ولی هنوز هم به حمام های عمومی می روند، در مراسم سنتی چای شرکت می کنند و به جای ماشین حساب از چرتکه استفاده می کنند. همچنین جغرافیای ژاپن باعث شده اکثر مردم ژاپن جدا از هم زندگی کنند. این جدایی مردم جزایر مختلف از یکدیگر مثل نبود همسایگان کشور در تشکیل دیدگاه و هویت ملی مؤثر بوده است.

بخوانید  برج توکیو اسکای تری

ویزای توریستی ژاپن

ویزای توریستی ژاپن یک ویزای اقامت کوتاه‌مدت برای هدف‌های گشت‌وگذار، دیدار دوستان و شرکت در کنفرانس‌ها یا دوره‌ها صادر می‌شود. بر اساس مقررات، گردشگران می‌توانند تا ۳۰ روز در ژاپن بمانند؛ اما این ویزای توریستی تا ۹۰ روز اعتبار دارد. گردشگران همچنین می‌توانند برای دو سفر کوتاه در یک دوره ۶ماهه برای ویزای دوبار ورود اقدام کنند. توجه به این نکته ضروری است که ویزای توریستی ژاپن به مسافران اجازه نمی‌دهد در هنگام اقامت در این کشور به کار مشغول شوند.

مدارک و شرایط مورد نیاز برای دریافت ویزای کشور ژاپن

متقاضیان برای درخواست موفقیت‌آمیز ویزای ژاپن یا ویزای توریستی ژاپن باید شرایط ویزای زیر را داشته باشند:

1-ترجمه شناسنامه به زبان انگلیسی (تائیدیه دادگستری)

2-ترجمه مدرک شغلی:

    • اگر کارمند هستید نامه اشتغال به کار، با تاریخ صدور کمتر از دو هفته، که سمت شغلی، تاریخ استخدام، میزان حقوق، تاریخ، مرخصی و سفر به همراه مهر مترجم رسمی و تائیدیه دادگستری ذکر شده باشد
    • ترجمه پروانه کسب (اگر کارت مباشرت دارید، ارائه پروانه کسب اصلی الزامی است)
    • اگر عضو نظام خاصی (نظام پزشکی، نظام مهندسی، نظام حقوقی و غیره) هستید (مهر مترجم رسمی و تائیدیه دادگستری ) کارت نظام مربوطه که برای سال جاری معتبر می باشد .
بخوانید  بهترین جزایر ژاپن

3- گردش حساب ۳ ماهه با موجودی حداقل ۲۵۰ میلیون تومان

4- 2 قطعه عکس رنگی با زمینه روشن، کمتر از 6 ماه اخیر، در ابعاد 3.5*4.5

مدارکی که مجموعه نارون اکوتور برای شما تهیه می کند تا مدارک شما برای دریافت ویزا تکمیل شود

تعدادی از مدارک وجود دارند که نارون اکوتور برای شما اقدام و تهیه می کند تا پس از تکمیل شدن مدارک بتوانید به ژاپن سفر کنید.

  1. بلیط رفت و برگشت
  2. بیمه مسافرتی
  3. رزرو کلیه هتل ها طبق روزشمار سفر
  4. برنامه دقیق سفر و توضیح جزییات سفر شما
  5. مجوز انفرادی
  6. دعوتنامه گروهی
  7. مجوز آژانس ایرانی
  8. مجوز آژانس ژاپنی
  9. فرم مشخصات فردی( انگلیسی)

هزینه ویزای توریستی ژاپن

در صورتی که در 3 سال گذشته تاریخچه سفر قوی ندارید و یا از اقوام درجه یک در ژاپن دعوتنامه ندارید، احتمال ریجکتی شما بسیار بالاست؛ بنابراین توصیه می شود از خدمات تور و ویزای نارون اکوتور استفاده نمایید. در حال حاضر هزینه ویزای ژاپن توسط نارون اکوتور 150 دلار آمریکا می باشد.

4.6/5 - (25 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *