تور ویتنام

narvan logo

هتل های سریلانکا

هتل های سریلانکا

بهترین هتل های سریلانکا

فهرست مطالب

سریلانکا یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری آسیایی است که سالانه گردشگران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. از این رو هتل های سریلانکا در حال گسترش هستند تا مسافران از اقامتگاه خود بیشترین لذت را ببرند. از استراحتگاه‌های ساحلی مدرن که در چند قدمی آب‌های گرم اقیانوس هند فاصله دارند تا کمپ‌های سافاری طراحی‌شده با استخرهای شنای خصوصی. در این مقاله می خواهیم به 10 مورد از بهترین و محبوب ترین هتل های سریلانکا بپردازیم.

بهترین هتل های سریلانکا

برای مسافرانی که خودشان به سریلانکا سفر می کنند، انتخاب محل اقامت یکی از دغدغه های مهم است. چرا که تنوع هتل های سریلانکا بسیار زیاد است اما برای افرادی که با تور سریلانکا سفر می کنند، نارون اکوتور مناسب ترین هتل های استاندارد را در نظر گرفته است. اگر می خواهید از بهترین هتل های سریلانکا محل اقامت گردشگری خود را انتخاب کنید، با ما همراه باشید.

بخوانید  راهنمای سفر به سریلانکا

1. هتل گاله فورت

هتل گاله فورت

هتل گاله فورت در شهر گاله قرار دارد. این هتل با حیاط داخلی ستون‌دار و ایوان‌های عریض و همچنین تخته‌های چوب ساج، کرکره‌های چوبی پنجره‌ها و مبلمان سنگین عتیقه از محبوب ترین هتل های سریلانکا است که زمانی عمارت تاجر جواهرات قرن هجدهم بوده است.

همچنین از استخر باریک و شلوغ شگفت زده خواهید شد. اتاق‌های بزرگ به‌صورت مجزا طراحی شده‌اند، برخی با باغ خصوصی و برخی دیگر با سالن‌های استراحت مجزا که در دو طبقه قرار دارند.

پیشنهاد ما سوئیت چینی است که با کابینت های شیشه ای که چینی های قرن نوزدهمی را به نمایش می گذارد، پوشیده شده است.

2. هتل ساحلی-جنگلی اوگا

هتل جنگلی اوگا

هتل جنگلی اوگا یک هتل ۵ ستاره در نزدیکی ترینکومالی قرار دارد. می توانید در عرض 30 ثانیه پس از خروج از کابین خود از ساحل جنگلی اوگا، در آب های گرم اقیانوس هند پارو بزنید. سوئیت‌های کاهگلی جذاب که در میان درختان قرار گرفته‌اند، از بیرون به شکل رابینسون کروزوئه به نظر می‌رسند، اما در درون خود از تمام امکانات رفاهی مدرن برخوردار هستند. پیاده‌روهای چوبی مهمانان را به رستورانی در فضای باز می‌برند که غذاهای سنتی سریلانکا و غذاهای غربی سرو می‌کنند.

بخوانید  بهترین سواحل سریلانکا

3. هتل کاندالاما

هتل کاندالاما

هتل کاندالاما یک شگفتی معماری در مثلث فرهنگی سریلانکا است و در سیگیریا قرار دارد. خزه ها طوری روی ساختمان قرار می گیرند که گویی در حال مصرف ساختمان هستند! فضاهای عمومی هتل با مناظری از صخره دامبولا یا سایت میراث جهانی یونسکو سیگیریا قاب گرفته شده است. اتاق‌ها و سوئیت‌ها با طراحی چوبی و دارای فضای آرام هستند. تماشای مناظر از بالکن سوییت، یکی از محبوب ترین کارها در هتل کاندالاما است.

4. هتل مسیرهای چای سیلان

هتل مسیرهای چای سیلان

برای تجربه زندگی در مزارع چای سریلانکا، هتل مسیرهای چای سیلان را رزرو کنید. این هتل ۵ ستاره که در هاتون قرار دارد، شامل پنج خانه ییلاقی است که هر کدام محل سکونت سابق یک مدیر املاک بوده است و در میان مزارع چای سرسبز در منطقه تپه ای سریلانکا گسترده شده است. این هتل دارای خدمات گوناگون، شام‌های لذیذ و چمن‌کاری کروکت در اختیار مهمانان است. فضای داخلی با پوسترهای قدیمی و عتیقه جات، کاملا شانه های دوران استعمار خود را حفظ کرده است. نوشیدن چای در اول صبح در اتاق و آخر شب در کنار آتش، از ویژگی های بارز هتل مسیرهای چای سیلان است‌.

5. هتل Goatfell

هتل Goatfell در سریلانکا

هتل Goatfell یک هتل بوتیک تنها با چهار اتاق بزرگ است که حس دنج یک خانه خصوصی را می دهد. سبک هتل کاملا معاصر است اما مناظر تپه‌های پوشیده شده از بوته‌های چای زمردی را ارائه می دهد که به رشته کوه‌های دوردست ختم می‌شوند. هتل Goatfell دارای یک استخر است و 30 دقیقه تا ایستگاه نوارالیا فاصله دارد که می توانید از سوار شدن بر قطار معروف سریلانکا لذت ببرید.

6. هتل خانه کاهگلی (Mudhouse)

هتل خانه کاهگلی یا مادهاوس

با رزرو هتل خانه کاهگلی در اعماق جنگل که در آمانداولا قرار دارد، حس زندگی مانند تارزان را تجربه کنید. برای دیدن طاووس و گاومیش در هنگام پیاده روی در جنگل اقامت این هتل را انتخاب کنید. همچنین یادگیری پختن غذاهای سریلانکا در آتش و شنا کردن در مخازن باستانی از فعالیت های رایج در مادهاوس است. مادهاوس زندگی جنگلی را با عدم ارائه دوش آب گرم و برق کامل کرده است‌. شب ها فانوس ها و شمع ها روشن می شوند و می توانید بیرون دوش بگیرید. زوج ها عاشق انزوای جنگلی این هتل رمانتیک هستند.

بخوانید  جاهای دیدنی سریلانکا

7. لوژ سافاری ساحل وحشی

هتل Wild coast tented lodge

لوژ ساحل وحشی یکی از بهترین هتل های سریلانکا است. Wild Coast Tented Lodge یک کمپ سافاری خاص است و دارای چادرهای تخته‌سنگ خارق‌العاده‌ می باشد که حاوی هر گونه تجملات احتمالی پنهان در تپه‌های شنی پارک ملی یالا است. همه سوئیت ها با وان مسی، تخت های سایبان دار و مبلمان چرمی به زیبایی تزئین شده اند. برخی از سوییت ها دارای استخر مخصوص خود هستند اما یک استخر عمومی بزرگ وجود دارد که مسافران را به تماشای اقیانوس فرا می خواند. این هتل فرصت سافاری برای دیدن فیل ها، پلنگ ها و خرس تنبل گریزان را نیز فراهم می کند.

8. هتل نخل

هتل پالم آهانگما

هتل نخل یا Palm در آهانگما قرار دارد و فضایی کاملاً متفاوت را ارائه می دهد. هتل نخل با پنجره‌هایی با ساختار فلزی و فضای داخلی بتنی است و اتاق‌های شیک و آرام را ارائه می دهد که در سراسر نخلستان ها پراکنده شده اند و هر کدام دارای تراس خاص خود هستند. از ساحل هتل لذت ببرید و آفتاب بگیرید و در آلاچیق غذاخوری فضای باز غذاهای خوشمزه محلی را نوش جان کنید.

9. هتل مانیومپاتی

هتل مانیومپاتی

هتل Maniumpathy در شهر کلمبو قرار دارد و یکی از بهترین هتل های کلمبو، برای گریز از شلوغی شهر ارائه می دهد. در این هتل فقط هشت سوئیت پر از عتیقه جات وجود دارد که در اطراف یک استخر در حیاطی پر از گیاهان قرار دارند. دکوراسیون با چسترفیلدهای چرمی، مبلمان تیره و لوستر در سرتاسر، دل شما را می برد. همچنین غذاهای رستوران هتل، به ویژه کاری و برنج سنتی سریلانکا، بسیار محبوب هستند و بهترین لذت را روی میزهای مرمری در ایوان ستون‌دار به شما می دهند.

بخوانید  هتل های ارزان کلمبو

10. هتل تری لانکا

هتل تری لانکا

هتل تری لانکا در سواحل دریاچه کوگالا به عنوان بزرگترین دریاچه سریلانکا قرار دارد. این هتل به گونه ای طراحی شده است که تا حد امکان، تأثیر کمتری بر محیط زیست داشته باشد. تجمل پایدار به معنای واقعی! دکوراسیون با چوب بازیافتی، گرانیت محلی و دیوارهای زنده که با طراحی ظریف خودنمایی می کنند. قسمت‌های غذاخوری، شالای یوگا، استخر بی‌نهایت و 11 سوئیت و ویلا، همگی چشم‌انداز آب‌های کریستالی دریاچه را دارند.

11. هتل آمانولا

هتل آمانولا سریلانکا

هتل های زنجیره ای آمان، دارای استاندارد سطح بالایی از تجمل است و آمانولا در تانگاله، نمونه ای از لوکس ترین هتل های سریلانکا است. هتل Amanwella در مزرعه نارگیل بالای یک ساحل خصوصی خلوت قرار دارد و دارای 30 سوئیت است که هر کدام دارای استخر، حیاط و تراس هستند. تفریحات متنوعی در این هتل وجود دارد؛ از جمله این که می توانید هلیکوپتر سواری را تجربه کنید. به یک معبد محلی بروید یا یک درس آشپزی در شالیزار داشته باشید. غذاهای درجه یک رستوران ساحلی هتل نیز بسیار خوشمزه هستند.

12. هتل کارپاها سندز

هتل کارپاها سندز

هتل Karpaha Sands یکی از بهترین هتل های سریلانکا است و چشم اندازی زیبا از اقیانوس هند را در سال کالکوداه ارائه می دهد. هتل کارپاها سندز سوییت هایی به سبک سافاری در میان درختان نخل ساحلی دارد و می توانید با صدای آرام بخش موج ها به خواب بروید و با صحنه ماهیگیران محلی از خواب بیدار شوید. این هتل یک گزینه مناسب برای زوج ها است و امکاناتی مانند ماساژ زوج ها در اسپا، رزرو کباب خصوصی و تجربه سینمایی در ساحل شب پر از ستاره.

13. هتل سانتانی

هتل سانتانی سریلانکا

هتل سانتانی، یک هتل سازگار با محیط زیست در مزرعه سابق چای در تپه‌های کندی است که برای ارائه یک اقامت آرام طراحی شده است. تنفس اکسیژن تازه کوهستانی را تجربه کنید و از گزینه های متعدد برای سلامتی و آرامش شامل درس‌های یوگا در طلوع آفتاب، درمان‌های اسپا آیورودا و وعده‌های غذایی با کربوهیدرات پایین که با استفاده از مواد تازه ارگانیک تهیه شده اند، لذت ببرید. با این حال، معماری هتل سانتانی مدرن است و دارای سوئیت‌های کلبه‌ای و رستوران چوبی و شیشه‌ای با امکان تماشای طبیعت می باشد.

بخوانید  پارک های ملی سریلانکا

جمع بندی

کشور سریلانکا، گزینه های متنوعی از هتل ها را ارائه می دهد. برای برنامه ریزی سفر و انتخاب بهترین هتل های سریلانکا، تلاش کردیم انواع گزینه های اقامتی لوکس در این کشور را معرفی کنیم: از هتل هایی با موقعیت شهری و ساحلی تا لوژهایی که در دل طبیعت، اقامت مجللی را فراهم می کنند. امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد. دیدگاه خود را با نارون اکوتور به اشتراک بگذارید.

 

منابع: TheTimes

TheLuxuryTravelExpert

TravelNation

4.8/5 - (9 امتیاز)

اشتراک گذاری محتوا:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *